مدرس کارگاه دختران فاطمی در ناحیه یک بهارستان:

نخستین گام معلمان در راه افزایش دانش انسان‌ها، پرورش ذهن اشخاص است

بهارستان یک (پانا) - مدرس کارگاه دختران فاطمی نخستین گام معلمان در راه افزایش دانش انسان‌ها را، پرورش ذهن اشخاص دانست.

کد مطلب: ۱۳۹۰۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
نخستین گام معلمان در راه افزایش دانش انسان‌ها، پرورش ذهن اشخاص است

با هدف تعلیم و تربیت معاونین و مربیان مدارس کارگاه آموزشی با حضور مسئولین بسیج فرهنگیان و معاونین و مربیان مدارس در سالن شهید درهم پور اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، برگزار شد.

رمضان حمزه‌ای مدرس کارگاه دختران فاطمی ضمن اشاره به رابطه بین معاد و ایمان اظهار کرد: اگر فرض را بر این بگذاریم که روز قیامتی وجود ندارد، تنها انسان‌ها هستند که ضرر خواهند کرد؛ مربیان و معاونین به عنوان یک راهنما هستند و در قبال‌ راهنمایی و نشان دادن راه درست به دانش‌آموزان و دختران این مرز و بوم، وظایفی را بر عهده دارند؛ مسئولین مدارس موظف هستند در این مسیر پر فراز و نشیب به دانش‌آموزان یاری رسانند تا مبادا آنان از مسیر خود منحرف شوند.

وی در ادامه این کارگاه ضمن اشاره به حرفه دبیری، افزود: حرفه دبیری، شغل انبیا و اولیا است و نیاز است تا معلمان در راه افزایش دانش انسان‌ها گام بردارند؛ نخستین گام یاری و پرورش ذهن اشخاص است، اما اگر آنان بر سخنان ما بی‌اعتنایی کنند، دانش افراد جامعه کاهش خواهد یافت و کشور پیشرفت زیادی، نخواهد داشت.

حمزه‌ای ضمن اشاره به راه‌های جلوگیری از انحرافات، تشریح کرد: جامعه‌شناسان معتقدند برای جلوگیری از انحرافات باید سه راهکار را عملی کرد، مانند اقناع ذهن، از دیدگاهی دیگر یعنی ذهن مخاطب را باید به جایی برسانیم تا قانع شود و تحت کنترل سخنان ما قرار بگیرد.

خبرنگار دانش‌آموز: رقیه جوادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار