معاون ‌پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان تاکید کرد:

لزوم برنامه‌ریزی خبرنگاران پانا با هدف انتشار تبلیغ دین اسلام

بهارستان یک (پانا) - معاون ‌پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک بهارستان، در کارگاه آموزشی خبرنگاران پانا، بر برنامه‌ریزی خبرنگاران پانا منطقه درخصوص تبلیغ دین اسلام و اهداف پرورشی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۹۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد
لزوم برنامه‌ریزی خبرنگاران پانا با هدف انتشار تبلیغ دین اسلام

مجتبی نقی‌زاده معاون ‌پرورشی و تربیت بدنی در نشست تخصصی خبرنگاران پانا ناحیه یک بهارستان در راستای اشاره به قدرت رسانه، بیان کرد: رسانه‌ به گونه‌ای است که مردم با فعالیت‌ها و سخنان شما، اقدام به قضاوت می‌کنند؛ هنگامی که یک تیتری از سوی شما بر روی سایت می‌رود، ذهنیت هزاران نفر به سمت آن سوق پیدا می‌کند؛ چه بسا که این تیتر، مثبت باشد.

مجتبی نقی‌زاده در پی اشاره به ایام سوگواری امام حسین(ع)، افزود: در این ایام عزاداری، به دانش‌آموزان خود در مدرسه نیز دائما گوشزد می‌کردم که احساس کنید اسلام باغی است که تمام بشریت بدان نیازمندند و این باغ با خشک‌سالی مواجه شده است؛ به شخصی گفته می‌شود که چشمه‌ای وجود دارد و شما آب چشمه را به سمت باغ هدایت کنید که اگر نرسد نابود خواهد شد. هنگامی که این دستور به امام حسین (ع) نیز می‌رسد، ایشان تمامی دارایی خود را در این راه قرار می‌دهند تا آب چشمه به سمت باغ روانه شود و بعد از گذشت بیش از ۱۴۰۰ سال، اگر ما آبی هم می‌نوشیم، از لطف الهی و مسلمان بودن خود می‌نوشیم.

همچنین نقی‌زاده اظهار کرد: لازم است تا خبرنگاران، به تبلیغ دین اسلام، امام حسین(ع) و کارهای پرورشی بپردازند که اگر این کار، هنرمندانه صورت گیرد، بسیار بهتر خواهد بود و تاثیر فراوان‌تری خواهد داشت.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در پایان ضمن اشاره به رتبه‌ این منطقه در استان اذعان کرد: از تمامی خبرنگاران پانای این منطقه تشکر دارم که امسال با تلاش‌های بسیار، موجب شدند تا میان سایر مناطق شهرستان‌های استان تهران، جزء اولین‌ها باشیم.

دانش‌آموز خبرنگار: رقیه جوادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار