مدیر اداره آموزش‌وپرورش ناحیه ۵مشهد:

ناحیه پنج جزو نواحی پرتراکم در حوزه خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه است

مشهد(پانا)-مدیر اداره آموزش‌وپرورش ناحیه ۵مشهد گفت ناحیه پنج به دلیل فراوانی مدارس استثنایی جزو نواحی پرتراکم در حوزه خدمت رسانی به دانش آموزان با نیازهای ویژه است .

کد مطلب: ۱۳۹۰۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
ناحیه پنج جزو نواحی پرتراکم در حوزه خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه است

احمد مسجدی مدیر اداره آموزش‌وپرورش ناحیه ۵مشهد گفت:اداره آموزش و پرورش ناحیه پنج بر حسب اینکه در حاشیه شهر مشهد قرار گرفته است بخشی از محرومیت های جامعه دانش آموزی مشهد را در خود جای داده و قریب ۸۰ هزار دانش آموز در این ناحیه مشغول به تحصیل هستند که قسمت قابل توجهی از آنان در حاشیه شهر مشهد حضور دارند و این اقتضا را ایجاد کرده است تا ظرفیتی را در فضای محرومیت زدایی از جامعه دانش آموزی در ناحیه پنج ایجاد کنیم.

وی بیان داشت بخشی از این دانش آموزان محرومیت مضاعف دارند که تحت پوشش آموزش و پرورش استثنایی هستند و نیاز به هماهنگی و ظرفیت سازی است تا بتوانیم خدمات بیشتری را به این گروه از دانش آموزان ارائه دهیم.

مسجدی با اشاره به اینکه ناحیه پنج به دلیل فراوانی مدارس استثنایی جزو نواحی پرتراکم در حوزه خدمت رسانی به دانش آموزان بانیازهای ویژه است گفت: در تلاشیم خدمت رسانی شایسته ای به این گروه از دانش آموزان انجام دهیم و مدارس استثنایی را جزیی از مدارس ناحیه خود می دانیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه پنج افزود: یکی از اقداماتی که در سال گذشته صورت گرفت راه اندازی مرکز جامع سنجش، آموزش ، توانبخشی و مداخله بهنگام رشدی و تربیتی مهرهشتم بود و امید داریم با هم افزایی و استفاده از ظرفیت های برون سازمانی جهت استقرار مرکز جامع سنجش نیز اقدام کنیم.

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار