سید‌محمد‌جواد‌حسینی کارشناس گسترش فرهنگ‌قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش شهرستان ورامین خبرداد:

اجتماع پرشور احلی من العسل با حضور مسئولان در شهرستان ورامین برگزار شد

ورامین(پانا)- کارشناس گسترش فرهنگ‌قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش شهرستان ورامین گفت: اجتماع پرشور احلی من العسل با حضور مسئولان شهرستان‌ورامین و دانش‌آموزان پسر همزمان با سراسر‌کشور در حرم‌شهدای‌گمنام شهرستان ورامین برگزار‌گردید.

کد مطلب: ۱۳۸۹۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد
اجتماع پرشور احلی من العسل با حضور مسئولان در شهرستان ورامین برگزار شد

سید‌محمد‌جواد‌حسینی کارشناس گسترش فرهنگ‌قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش شهرستان ورامین در گفتگو با خبرنگار پانا در رابطه با یازدهمین سوگواره سراسری احلی من العسل در شهرستان ورامین بیان کرد: یازدهمین سوگواره احلی من العسل آموزش و پرورش شهرستان با همت مدیریت، معاونت‌پرورشیو تربیت‌بدنی، بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان ورامین برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم دانش‌آموزان پسر متوسطه‌اول، متوسطه‌دوم و پایه‌ششم‌ابتدایی شهرستان ورامین شرکت کردند که این نوجوانان، حضرت قاسم (ع)را الگوی کامل انسانیت خود قرار دادند و با حضور در محافل عزا و انس با اهل بیت (ع) گام در مسیر سعادت بر می دارند و با تاسی از شخصیت کاملی چون حضرت قاسم (ع) به کمال خواهند رسید.

کارشناس عترت، قرآن و نماز شهرستان‌ورامین گفت: دانش‌آموزان عاشورایی هیئات مذهبی مدارس در گام‌دوم‌انقلاب، با تأسی به نوجوان حماسه‌ آفرین دشت‌کربلا حضرت قاسم‌بن‌الحسن علیه السلام و در تداوم راه شهدای‌دانش‌آموز دفاع‌مقدس و جبهه‌مقاومت، با حضور در یازدهمین سوگواره احلی من العسل ندای‌لبیک یا‌حسین(ع) سر‌دادند.

سید محمدجواد حسینی افزود: در این مراسم برنامه‌های متنوعی همچون تلاوت‌‌قرآن، مداحی، سخنرانی، تعزیه‌خوانی، قرائت‌میثاق‌نامه، شعار‌انزجار از هتک‌حرمت‌قرآن‌کریم، شعرخوانی و ... ترتیب داده شده که همگی توسط دانش‌آموز‌ان اجرا گردید.

خبرنگار دانش‌آموز: محمداسماعیل دشتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار