استاندار تهران در اسلامشهر عنوان کرد:

ضرورت تقویت زیرساخت‌های واحدهای تولیدی اسلامشهر /فیلم

اسلامشهر(پانا)-استاندار تهران در جلسه تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران در اسلامشهرگفت در رابطه با صدور مجوزهای لازم و اختصاص تسهیلات جهت واحدهای تولیدی اسلامشهرتصمیمات مهمی اتخاذ شد، زیرا تقویت زیرساخت‌های واحدهای تولیدی شهرستان یک ضرورت است.

کد مطلب: ۱۳۸۹۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تقویت زیرساخت‌های واحدهای تولیدی اسلامشهر /فیلم

علیرضا فخاری، استاندار تهران در جریان سفر یک روزه خود به شهرستان اسلامشهر و شرکت در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران و شهرستان که در فرمانداری اسلامشهر برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: واحدهای تولید کفش و به ویژه کفش کتانی در شهرستان اسلامشهر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و می‌بایست با اختصاص دادن اراضی مناسب شهرک اختصاصی کفش احداث کرد.

وی در ادامه افزود:همچنین در جلسه تسهیل و رفع موانع تولید در رابطه با صدور مجوزهای لازم و اختصاص تسهیلات جهت واحدهای تولیدی تصمیمات مهم اتخاذ شد و گفت،تقویت زیرساخت‌های واحدهای تولیدی اسلامشهر یک ضرورت است.

در جریان بازدید استاندار تهران از واحدهای تولیدی شهرستان اسلامشهر، سه واحد تولید و صنعتی، شیشه جام ایمن، کفش رویا و واحد تولیدی سیفی و سبزی گلخانه‌ای مورد بازدید قرار گرفت.

شایان ذکر است، در سفر اسناندار تهران به شهرستان اسلامشهر،معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیر کل صنعت و معدن و تجارت، مدیر کل محیط زیست استان تهران، فرماندار اسلامشهر و سایر مدیران استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند.

خبرنگاردانش‌آموز:نگین حسین‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار