یازدهمین سوگواره احلی من العسل به یاد نوجوان شهید کربلا در شهرستان قدس /فیلم

شهر قدس ( پانا) - یازدهمین سوگواره احلی من العسل به یاد نوجوان شهید کربلا با حضور امام جمعه ،مدیر، مسئولان آموزش و پرورش و دانش‌آموزان نوجوانان در مصلی شهرستان قدس همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۸۹۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
یازدهمین سوگواره احلی من العسل به یاد نوجوان شهید کربلا در شهرستان قدس /فیلم

یازدهمین سوگواره احلی من العسل به یاد حضرت قاسم بن الحسن علیه السلام نوجوان شهید کربلا با حضور امام جمعه،مدیر آموزش و پرورش ، مسئولان آموزش و پرورش و دانش‌آموزان و نوجوانان در مصلی شهر ستان قدس برگزار شد.

مهدی چیوائی، مدیر آموزش و پرورش این شهرستان در این مراسم به پانا گفت: در روز ششم محرم الحرام دانش‌آموزان عاشورایی هیأت‌های مذهبی مدارس شهرستان قدس با تأسی به نوجوان حماسه آفرین دشت کربلا حضرت قاسم بن الحسن علیه السلام و در تداوم راه شهدای دانش‌آموز دفاع مقدس و جبهه مقاومت، با حضور در یازدهمین سوگواره احلی من العسل ندای لبیک یا حسین(علیه السلام) سر دادند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس عنوان کرد: سوگواره احلی من العسل، یادواره حضرت قاسم (ع) است و هدف از برگزاری این آیین مشارکت دانش‌آموزان و شناساندن الگویی وارسته و کامل به نوجوانان است. در سال های اخیر مراسم سوگواره احلی من العسل بزرگداشت روز نوجوان کربلا حضرت قاسم ابن الحسن (ع)، نوجوان شجاع و ایثارگر برگزار شده و بازتاب گسترده‌ای داشته است.

چیوائی افزود: برگزاری مراسم سوگواری احلی من العسل، برای نوجوانان از آثار تربیتی مثبتی برخوردار است و رشادت، حق‌طلبی و قیام در مقابل باطل را به نوجوانان می‌شناساند.


در پایان این برنامه طومار پاسخ هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم توسط دانش آموزان و اولیا این شهرستان به امضا رسید.

خبرنگار دانش آموز: طاها علی محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار