موافقت مجلس با استرداد لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری - صنعتی سرخس، دوغارون و مازندران

تهران (پانا) - نمایندگان مجلس شورای اسلامی با درخواست دولت مبنی بر استرداد لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری - صنعتی سرخس، دوغارون و مازندران موافقت کردند.

کد مطلب: ۱۳۸۹۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
موافقت مجلس با استرداد لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری - صنعتی سرخس، دوغارون و مازندران

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ، درخواست دولت مبنی بر استرداد لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری _صنعتی سرخس، دوغارون و مازندران را بررسی کرده و در نهایت با ۱۴۷ رای موافق با این درخواست موافقت کردند.

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی دولت ضمن تشریح علت درخواست استرداد این لایحه از سوی دولت، بیان کرد: در دولت دوازدهم لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری - صنعتی سرخس، دوغارون و مازندران تقدیم مجلس دهم شد اما در نهایت با رفت و آمدی که بین مجلس و شورای نگهبان داشت به مجلس یازدهم رسید. از آنجا که این لایحه دارای ابهاماتی بود در نهایت به این نتیجه رسیدیم که در قالب سه لایحه جداگانه یعنی لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی سرخس، لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی دوغارون و لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی مازندران تقدیم مجلس شد. این سه لایحه نیز در کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی شده و اکنون در نوبت رسیدگی صحن قرار دارد. اما مطابق با آیین نامه داخلی مجلس قبل از رسیدگی به این سه لایحه، باید لایحه قبلی استرداد شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار