سهم بالای عابران پیاده از تصادفات فوتی

تهران (پانا) - رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت ۵۲ درصد از تصادفات فوتی عابرین پیاده در شب اتفاق می افتد.

کد مطلب: ۱۳۸۹۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
سهم بالای عابران پیاده از تصادفات فوتی

سرهنگ رابعه جوانبخت با اشاره به این که در بررسی‌هایی که در سه ماهه سال جاری از تصادفات شهر تهران صورت پذیرفت، حکایت از آن دارد که اگر بخواهیم یک تقسیم بندی از اینکه در چه ساعات و در چه بازه‌ای از ساعات شبانه روز چه درصدی از تصادفات عابرین پیاده اتفاق می‌افتد باید بگوییم که ۵۲ درصد از تصادفات عابرین پیاده در شب روی می‌دهد گفت:بیش از نیمی از تصادفاتی که متعلق به عابرین پیاده در بحث تصادفات فوتی است،در شب اتفاق می‌افتد.

کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: پلیس بر اساس آنالیزی که بر روی آمارها صورت داده به این نتیجه و آمار رسیده است.

وی به عابرین پیاده توصیه داشت: در شب هنگام از مسیرهای دارای روشنایی بیشتر تردد کرده و از طول و عرض معابر به هیچ وجه و به صورت ناگهانی تردد نکنید.

سرهنگ رابعه جوانبخت افزود: در بررسی‌هایی که در سه ماهه سال جاری از تصادفات شهر تهران صورت پذیرفت، مشخص گردید که ۴۴ درصد از متوفیان شهر تهران فقط به عابرین پیاده اختصاص دارد.

وی بیان داشت: این بررسی‌ها همچنین نشان می‌دهند که سایر کاربران ترافیکی که گروه خودرو و موتورسیکلت را شامل می‌شوند، مجموعاً سهم ۵۶ درصدی را به خود اختصاص داده‌اند.

کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: عدد ۴۴ درصد برای عابرین پیاده عدد بالایی است و این خود نشان می‌دهد که عابرین پیاده، احتیاط‌های لازم که مد نظر پلیس هست را رعایت نمی‌کنند و نیازمند این هستند که در رفت و آمدها و عبور از معابر بیشتر دقت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار