رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران اعلام کرد؛

پیگیری مطالبات مردمی درخصوص برخورد با تخلفات موتورسواران

تهران (پانا) - رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ درخصوص برخورد با تخلفات موتورسواران توضیح داد و گفت مطالبات مردمی برای برخورد با تخلفات موتورسواران پیگیری می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۴۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری مطالبات مردمی درخصوص برخورد با تخلفات موتورسواران

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، صبح امروز سرهنگ رابعه جوانبخت در برنامه شهر امن گفت: پیامدهای اجتماعی تخلفات موتورسواران بسیار زیاد است و برخورد با تخلفات این گروه از متخلفان درخواست و مطالبه‌گری مردم و خانواده‌ها است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پلیس هم از ارتکاب تخلفات توسط راکبین موتورسیکلت ناراحت و نگران است ولی مطالبات مردمی را درخصوص برخورد با تخلفات موتورسواران متخلف پیگیری می‌کند.

وی بیان کرد: دغدغه پلیس این است که رفتارهای ترافیکی موتورسواران دچار یک تغیر خوب شود و بتوانیم یک فرهنگ مناسبی ایجاد کنیم و تصادفات موتورسواران را کاهش دهیم.

کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: اعتقاد پلیس بر این است که ارزش زندگی یک فرد موتورسوار و دامنه اتفاقاتی که برای وی بعد از تصادف می‌افتد بسیار زیاد است.

سرهنگ جوانبخت افزود: تاثیرگذاری خانواده‌ها درخصوص کاهش تخلفات و فرهنگ سازی و به تبع آن کاهش تصادفات بسیار زیاد است چرا که توصیه یک مادر به فرزند خود درخصوص رعایت قوانین و مقررات و گذاشتن کلاه ایمنی بر سر یقینا می‌تواند تاثیرگذار بوده و کاهش تصادفات را در پی داشته باشد.

وی گفت: مخاطبین اصلی ما خانواده‌ها هستند و مادران و همسرانی که نگران بازگشت عزیزان خود به کنار خانواده هستند و برای اینکه این اتفاق خوب بیافتد و شب دوباره خانواده گرد هم جمع شوند در یک فرصت مناسب و کوتاه برای رعایت قوانین و مقررات چند تذکر کوتاه و مفید به عزیزان خود بدهید که بسیار می‌تواند تاثیرگذار باشد. با همان زبان مهربان و لطیف مادرانه و همسرگونه به این موضوع ورود کنید و تذکرات خود را در خصوص رعایت نکات ایمنی در ترددها به عزیزان خود بدهید و مطمئن باشید که اثر خود را می‌گذارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار