مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج:

آموزش و پرورش در خصوص حجاب باید به دانش آموزان آگاهی‌ دهد

کرج (پانا)-مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج گفت آموزش و پرورش در خصوص حجاب باید به دانش آموزان و خانواده‌ها آگاهی‌رسانی کند.

کد مطلب: ۱۳۸۹۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش در خصوص حجاب باید به دانش آموزان آگاهی‌ دهد

حسین قلیزاده، مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج در حاشیه چهل و هفتمین جلسه شورای معاونین بیان کرد: برای آگاهی رسانی در خصوص عفاف و حجاب باید از ابزارهای موجود و تاثیرگذار و همچنین از تمام ظرفیت ها و امکانات آموزش و پرورش استفاده کرد.

وی تاکید کرد: معلمان به عنوان الگویی موثر و توانمند در مدارس می‌توانند نقش موثری را در آگاهی رسانی به دانش آموزان ایفا کنند و از همه معلمان در همه رشته های شغلی انتظار داریم تا در کلاس درس خود در رابطه با اهمیت حجاب و عفاف با دانش آموزان خود گفتگو کنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج با تأکید بر این موضوع که همکاران فرهنگی همیشه به اصول مرتبط با عفاف و حجاب پایبند بوده‌اند، تصریح کرد: در زمانی که دشمن تلاش می‌کند تا با نفوذ در بین نوجوانان و جوانان اعتقادات آنان را مورد حمله قرار دهد، ما به عنوان متولیان فرهنگ و هنر و ادب وظیفه داریم تا با تبیین اصول مرتبط با عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر به مقابله با دشمن پرداخته و کودکان و نوجوانان را با اهمیت این موضوع آشنا کنیم.

دانش آموزخبرنگار: ابوالفضل جانی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار