مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

حضور بانوان در صحنه‌های اجتماعی بسیار چشمگیر است

کرج (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش البرز در همایشی که به مناسبت فرارسیدن هفته عفاف و حجاب برگزار شد گفت حضور بانوان در صحنه‌های اجتماعی بسیار چشمگیر است.

کد مطلب: ۱۳۸۶۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور بانوان در صحنه‌های اجتماعی بسیار چشمگیر است

صبح امروز همزمان با هفته عفاف و حجاب، همایش بر بال پروانه‌ها به همت دبیرخانه امر به معروف و نهی از منکر اداره کل آموزش و پرورش استان البرز و با همکاری حوزه علمیه استان البرز با حضور آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، حجرگشت مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز، حجت الاسلام خوئینی مدیر حوزه علمیه استان البرز و دیگر مسئولین در تالار نژاد فلاح برگزار شد.

علی حجرگشت حضور بانوان در صحنه‌های اجتماعی را بسیار چشمگیر دانست و گفت: برخلاف آنچه که جمهوری اسلامی را به آن متهم می‌کنند، حضور بانوان دردستگاه‌های اجرایی استان قابل توجه است، به صورتی که در اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، قریب به ۷۰ درصد پرسنل خانم هستند و نیز در مقطع ابتدایی حدود ۹۰ درصد همکاران را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: حجاب و عفاف شاخصه اصلی دختران اسلامی است و از دیرباز دختران و زنان ایرانی الگوی عفت و پاکدامنی بوده‌اند و البته که دشمنان ایران اسلامی نیز با اذعان به این نکته، علاوه بر هدف قرار دادن اقتصاد کشور، فرهنگ مردم را مورد هجوم قرار داده اند و نقطه اصلی این فرهنگ، خانواده و زن در جامعه اسلامی است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز خاطرنشان کرد: دشمنان سعی دارند فضای عفاف و حجاب را برای دختران، مادران و خواهران ما ،فضایی تنش زا قرار دهند، اما شما دختران عزیز ،دانش آموزان عزیز، مربیان گرامی می توانید با حضور قوی در صحنه‌های اجتماعی و با هوشمندی و تیزبینی، اهداف دشمنان را کنار زده و حقیقت را آشکار سازید و این ثابت قدم بودن شما، اولین قدم در این جبهه خواهد بود.

وی در پایان اظهار کرد: برنامه‌ریزی بسیار مدونی برای مدیران و مربیان مدارس در تابستان امسال تدارک دیده شده، تا سال تحصیلی آینده را بسیار متفاوت‌تر و با کیفیت‌تر شروع کنیم.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار