شبکه امید مخاطبانش را تا «لبه ناشناخته‌ها» می‌برد

تهران (پانا) - مستند هشت قسمتی «لبه ناشناخته ها» با گویندگی 14 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

کد مطلب: ۱۳۸۹۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
شبکه امید مخاطبانش را تا «لبه ناشناخته‌ها» می‌برد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ این مستند در گونه ورزشی، محصول آمریکا در سال 2022 و قرار است از شبکه امید پخش شود.

مدیر دوبله این مستند سیما رستگاران است. رضا آفتابی، نسرین اسنجانی، بابک اشکبوس، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، علی بیگ محمدی، محمدرضا حسینیان، حسین بیگی، مریم شاهرودی، سحر صحامیان، کسری کیانی، بهمن هاشمی نیما نکویی فرد و سیما رستگاران صداپیشه های این اثر هستند.

در خلاصه این مستند ورزشی و هیجان انگیز که جیمی چن، ورزشکار و فیلمسازی آسیایی ـ آمریکایی آن را تولید کرده، آمده است: خط بین پیروزی و فاجعه به باریکی یک موست. جیمی چن از کوه اورست تا قطب جنوب ماجراجویی های پرجرأت‌ترین ورزشکاران جهان را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد ...

در این مستند، مصاحبه‌های صمیمی و فیلم‌های آرشیوی از موج سواران برتر جهان، کوهنوردان، اسنوبورد سواران کوهستانی بزرگ، کاشفان قطبی و قایق سواران، بینندگان را در ردیف اول برای ماجراجویی‌هایی قرار می‌دهد که به مخاطبان هیجان هدیه می‌دهد و کشف می‌کنند که چگونه ورزشکاران حتی پس از مواجهه با ترس، خود را با شرایط سخت سازگار می‌کنند و تکامل می‌یابند.

این مجموعه مستند می تواند برای دوستداران ماجراجویی و ورزش جذابیت خاص خود را داشته باشد.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل و شبکه امید مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی امید، برای مخاطب نوجوان پخش شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار