رئیس اداره امور تربیتی و مشاوره اداره کل آموزش و پرورش اصفهان:

نمون‌برگ هدایت تحصیلی دانش‌آموزان اصفهانی برای ثبت‌نام پایه دهم قابل‌دسترسی است

اصفهان (پانا) - رئیس اداره امور تربیتی مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت با توجه‌به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در زمینه تهیه کارتابل فردی برای دانش‌آموزان، مشاوران و مدیران در سامانه my.medu.ir و بارگذاری نمون‌برگ اصلی هدایت تحصیلی در این سامانه، دانش‌آموزان می‌بایست به ماژول هدایت جهت رویت محتواهای مشاوره‌ای و اقدام برای پیش ثبت‌نام پایه دهم مراجعه کنند.

کد مطلب: ۱۳۸۹۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
نمون‌برگ هدایت تحصیلی دانش‌آموزان اصفهانی برای ثبت‌نام پایه دهم قابل‌دسترسی است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان اصفهان، مریم ژاله، رئیس اداره امور تربیتی مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش استان اصفهان، انتخاب آگاهانه، هدف‌مند، هدایت و کمک به انتخاب مناسب‌ترین رشته تحصیلی بر اساس استعداد، علاقه، تناسب امکانات و نیازهای کشور را از مهم‌ترین اهداف هدایت تحصیلی برشمرد و تأکید کرد: هدایت تحصیلی دانش‌آموزان اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: با توجه‌ به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در زمینه تهیه کارتابل فردی برای دانش‌آموزان، مشاوران و مدیران در سامانه my.medu.ir و بارگذاری نمون‌ برگ اصلی هدایت تحصیلی در این سامانه، دانش‌آموزان می‌بایست به ماژول هدایت جهت رویت محتواهای مشاوره‌ای و اقدام برای پیش ثبت‌نام پایه دهم مراجعه کنند.

ژاله افزود: لازم به ذکر است که نمون‌برگ هدایت تحصیلی بارگذاری شده در این سامانه، نمون‌برگ اصلی است و همین نمون‌برگ برای ثبت‌نام در پایه دهم به مدارس دوره دوم متوسطه ارسال خواهد شد.

رئیس اداره امور تربیتی مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، خاطرنشان کرد: کلمه آزمایشی درج شده روی نمون‌برگ‌ها به دلیل عدم نهایی بودن است که در ویرایش جدید و از روز شنبه مورخ ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ نسخه نهایی درج خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار