رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان

جشنواره نوجوان سالم در سه بخش خلاقیت دانش‌آموزان، ابتکارات مدرسه و اجتماع محور برگزار شد

اصفهان (پانا)- رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت جشنواره نوجوان سالم داری سه بخش خلاقیت دانش‌آموزان، ابتکارات مدرسه و اجتماع محور (یاریگران زندگی) است.

کد مطلب: ۱۳۸۸۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره نوجوان سالم در سه بخش خلاقیت دانش‌آموزان، ابتکارات مدرسه و اجتماع محور برگزار شد

کاظم ملکوتی خواه معاون مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی استان اصفهان در گفت‌وگو با پانا گفت: در جشنواره نوجوان سالم موارد پیشگیری از آسیب های اجتماعی به زبان هنر بیان می‌شود.

وی در خصوص مهم ترین فایده جشنواره ی نوجوان سالم تصریح کرد: حداقل طی فاصله زمانی برگزاری این جشنواره دانش آموزان از آسیب های اجتماعی به دور بودند و همچنین اثری که خلق کردند باعث می‌شود که در طول زندگی آن را به کار گیرند و از آسیب های اجتماعی به دور باشند.

وی ادامه داد: جشنواره ی نوجوان سالم در واقع بهانیه ی برای دانش آموزان است که به آسیب های اجتماعی رو نیاورند و مانعی برای پیشگیری از اعتیاد و مواد مخدر است.

در ادامه مریم ژاله، رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان افزود: جشنواره نوجوان سالم برای دوازدهمین سال در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: جشنواره نوجوان سالم داری سه بخش خلاقیت دانش آموزان، ابتکارات مدرسه و اجتماع محور (یاریگران زندگی) است.

در پایان ناصر نقایی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۵ استان اصفهان در رابطه با تاثیر جشنواره ی نوجوان سالم سالم تصریح کرد: این جشنواره اثر بسیار زیادی در مسیر حرکت دانش آموزان دارد که از جمله تاثیرات یادگیری قدرت قدرت نه گفتن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار