ایمپلنت و رادیولوژی تک دندان به درمانگاه شهدا آمد

بیرجند(پانا) - مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی گفت خدمات ایمپلنت و رادیولوژی تک دندان خدمات جدیدی است که به بخش دندانپزشکی اضافه شده است.

کد مطلب: ۱۳۸۸۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
ایمپلنت و رادیولوژی تک دندان به درمانگاه شهدا آمد

هاشم هیهات در حاشیه مراسم افتتاح بخش جدید درمانگاه شهدا افزود: قسمت قدیم دندانپزشکی به صورت سالنی خدمات ارائه می‌شد و تفکیک فیزیکی بیماران انجام نمی‌شد اما بخش جدید را به زیباترین شکل و با امکانات به روز ایجاد کرده ایم .

وی با عنوان اینکه سیاست کاری ما در درمانگاه شهدا بر ارائه خدمات کیفی بوده است افزود: با جدیدترین مواد موجود در بازار فضای زیبایی به صورت چند اتاق ایجاد کردیم که بین بیماران تفکیک شد و علاوه بر رعایت طرح انطباق، تجهیزات به روزی اعم از یونیت دندانپزشکی و وسایل مورد نیاز تدارک دیده شده است.

هیهات اظهار داشت: تهیه 4 یونیت جدید دندان پزشکی به مبلغ یک میلیارد تومان، بازسازی و بروز کردن مکان و دستگاه های ایمپلنت و سایر تجهیزات جدید به مبلغ بالغ بر یک میلیارد تومان و همچنین 500 میلیون تومان جهت تجهیز اتاق ضدعفونی و آماده کردن وسایل دندان پزشکی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰ یونیت فعال دندانپزشکی در درمانگاه شهدا داریم گفت: از این پس به غیر از خدمت ماموگرافی بقیه خدمات رادیولوژی را در درمانگاه شهدا داریم که می‌توانیم به مردم شهر بیرجند ارائه کنیم و چنانچه دندانپزشکی حاضر به کار در مجموعه باشد آمادگی عقد قرارداد و همکاری با دندانپزشکان شهر را نیز داریم.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه علی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار