صحرایی در آیین امضای چندین تفاهم‌نامه بین وزارت آموزش و پرورش و مجمع خیرین کشور:

کارهای بزرگ را باید از مدارس شروع کرد

مدرسه بستری مناسب برای ساخت آینده این کشور است

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هر کار بزرگی که قرار است در عرصه‌های مختلف کشور اثر داشته باشد را باید در مدرسه شروع کرد، گفت مدرسه بستری مناسب برای ساخت آینده این کشور است.

کد مطلب: ۱۳۸۸۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
کارهای بزرگ را باید از مدارس شروع کرد

آیین امضای تفاهم‌نامه‌‍‌های «بانک زمان»، «نذر تخصص» و «روزی به یاد دیروز» مابین وزارت آموزش و پرورش و مجمع خیرین کشور، صبح امروز 28 تیر 1402 در محل ساختمان مجمع خیرین کشور برگزار شد.

رضامراد صحرایی در این مراسم اظهار کرد: هرکاری که می‌خواهیم شروع کنیم، باید هدفمند و جهت‌دار باشد و در راستای رسیدن به یک هدف نهایی حرکت کند؛ چراکه وقتی فعالیت‌ها جهت ندارند تابع سلایق و علایق خواهند شد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: در مدرسه‌سازی و مدرسه‌یاری از خیرین مدرسه‌ساز کمک گرفتیم؛ واقعیت این است که مدرسه‌سازی کاری بسیار بزرگ و خداپسندانه به‌شمار می‌آید. ان‌شالله در همین راستا مدارس عام‌‌المنفعه و خیرساز در آینده‌ای نچندان دور از طریق مشارکت خیرین در مدیریت، اداره خواهد شد که گامی بزرگ در راستای مردمی‌سازی است.

صحرایی در پایان تاکید کرد: هر کار بزرگی که قرار است در عرصه‌های مختلف کشور اثر داشته باشد را باید از مدرسه شروع کنیم و آن را در محیط و چارچوب مدرسه انجام دهیم، چرا که مدرسه بستری مناسب برای ساخت آینده این کشور است.

‌تفاهم‌نامه طرح‌های «روزی به یاد دیروز» و «نذر تخصص» که به امضای وزیر آموزش و پرورش و رئیس مجمع خیرین کشور رسید به ترتیب در راستای بهسازی و بازسازی مدارس با استفاده فارغ‌التحصیلان خیر هر مدرسه و تحت درمان قرار گرفتن دانش‌‍‌آموزان، معلمان و فرهنگیان بازنشسته‌ای است که از بیماری‌های صعب‌العلاج رنج می‌برند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار