چه خودروهایی ارزان شدند؟

تهران (پانا) - بررسی‌های پانا نشان می‌دهد که در دو روز گذشته و با ادامه روند کاهشی قیمت خودرو پژو207 نزدیک به 4 درصد، پژو پارس حدود 1 درصد، ساینا بیش از 1 درصد و خودروی کوییک بیش از 1 درصد ارزان شده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۸۸۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد
چه خودروهایی ارزان شدند؟

با تثبیت قیمت ارز و سکه و باز شدن دست تولیدکنندگان خودرو در تغییر قیمت و البته ارائه خودروهای بدون قرعه‌کشی به صاحبان آن‌ها روند کاهشی قیمت خودروهای داخلی آغاز شد و عموماً اکثر خودروها ارزان شدند.

بررسی تغییرات قیمتی پژو207:

بررسی تغییرات قیمتی پژو 207 نشان می‌دهد که این خودرو باقیمت 790 میلیون تومان کاهشی حدود 300 میلیون تومان را نسبت ماه فروردین تجربه کرده است. این خودرو در شروع سال جدید باقیمت بیش از 1 میلیارد تومان معامله می‌شد و این روزها کاهش چشمگیری داشته است.

بررسی تغییرات قیمتی کوییک R پلاس:

بررسی تغییرات قیمتی خودروی کوییک نشان می‌دهد که این خودرو در روزها اخیر با کاهش قیمت بیش از 100 میلیون تومان نسبت به فروردین‌ماه موردتوجه خریداران خودرو قرار گرفته است.

کوییک در اواسط فرودین ماه با قیمت بیش از 500 میلیون تومان معامله می‌شد.

بررسی تغییرات قیمتی ساینا S دنده ای بنزینی:

ساینا از آن دست خودروهایی است که در بین طبقه متوسطی که سرمایه بیشتری دارند طرفداران زیادی دارد. این خودرو در اردیبهشت‌ماه باقیمتی نزدیک به 400 میلیون تومان معامله می‌شد و این روزها روند کاهشی قیمت را تجربه است و باقیمت 345 میلیون تومان معامله می‌شود.

بررسی روند تغییرات قیمتی پژو پارس XU7P

تغییرات قیمتی خودروی پژو پارس از ابتدای سال با فرازوفرودها بسیار زیادی همراه بوده است. این خودرو در اواسط فرودین ماه باقیمت 720 میلیون تومان معامله می‌شد و در خردادماه ناگهانی با کاهش 140 میلیون تومانی همراه شد و باقیمت 580 میلیون تومان معامله شد.

قیمت این خودرو در اواخر خردادماه مجدد روند صعودی داشت و بعد از یکماه کاهش 1 درصدی قیمت را پشت سر گذاشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار