ارسال 12 هزار جلد کتاب و سرگرمی به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی

ارومیه (پانا) - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌ غربی از ارسال 12 هزار جلد کتاب و سرگرمی به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۷۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
ارسال 12 هزار جلد کتاب و سرگرمی به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی

زهرا آبسوران در آیین ارسال کتاب و اقلام سرگرمی به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی گفت: همزمان با روز ملی ادبیات، 3 میلیون جلد کتاب و سرگرمی با 90 عنوان، به مراکز استان ها ارسال شده که سهم استان آذربایجان غربی در مرحله اول 12 هزار جلد بود که امروز به مراکز کانون در سطح استان ارسال شد.

وی گفت: 304 هزار جلد کتاب در کتابخانه های کانون پرورش فکری در سطح استان برای استفاده اعضا کانون در دسترس قرار دارند و با اضافه شده این مرسوله، کتابخانه های استان از لحاظ کمی و کیفی به روزرسانی می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی به اهمیت موضوع کتاب های غیردرسی در سنین نوجوانی اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۰ هزار کودک و نوجوان عضو کانون پرورش فکری استان هستند و از کارگاه‌های تخصصی و فعالیت‌های عمومی به صورت حضوری و برخط استفاده کرده و با حضور در مراکز کانون و مطالعه کتاب های تخصصی این مجموعه با کتاب و کتابخوانی انس پیدا می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار