معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش:

آثار فاخر بسیاری در جشنواره ملی سرود رضوی تولید شد

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت در جشنواره‌های سرود که در آموزش و پرورش برگزار می‌شود، جشنواره امام رضا(ع) درخشید و آثار فاخر و درجه یک بسیاری تولید شد.

کد مطلب: ۱۳۸۷۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
آثار فاخر بسیاری در جشنواره ملی سرود رضوی تولید شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، اصغر باقرزاده شامگاه پنجشنبه ٢٢ تیر در مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره ملی سرود رضوی که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهارکرد: خدا را شکر می‌کنیم که همه ما خادم امام رضا (ع) هستیم و با زبان هنر به بیان فضایل و معارف ایشان می‌پردازیم.

معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش با قدردانی از بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) گفت: آموزش و پرورش به مثابه زمینی حاصل‌خیز است و ما قدردان کسانی هستیم که این بذر را در این زمین قرار دادند و شاهد آن بودیم که چقدر شکوفاتر از گذشته، از این جشنواره استقبال شد.

وی افزود: در جشنواره‌های سرود که در آموزش و پرورش برگزار می‌شود، جشنواره امام رضا(ع) درخشید و آثار فاخر و درجه یک بسیاری تولید شد.

باقرزاده از مدیران آموزش و پرورش استان گلستان قدردانی کرد و گفت: استان گلستان میزبانی خوب و شایسته‌ای از این جشنواره داشت که باید از همه دست‌اندرکاران برگزاری آن تقدیر کرد.

وی خطاب به گروه‌های سرود گفت: همه شما از این فرصت‌های طلایی زندگی خود که در حال رشد، شکوفایی و بالندگی هستید به خوبی استفاده کنید. فعالیت‌های آوایی سه بخش دارد، در بخش موسیقی که تولیدات فاخری داشتیم، محتوایی که از مضامین زیبا و امیدبخش استفاده شده و در بخش اجرا نیز شاهد اجراهای بسیار خوبی بودیم که امیدواریم در سال‌های آینده شاهد شکوفایی بیشتر در این حوزه‌ها باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار