معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر:

آماده راه‌اندازی خانه یاریگران زندگی در همه شهرستان‌ها و مناطق استان بوشهرهستیم

بوشهر (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به تحصیل 260 هزار دانش‌آموز در مدارس استان گفت برای تحقق هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در مدارس، آماده راه‌اندازی خانه یاریگران در همه شهرستان‌ها و مناطق در صورت تامین اعتبار هستند.

کد مطلب: ۱۳۸۶۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
آماده راه‌اندازی خانه یاریگران زندگی  در همه شهرستان‌ها و مناطق استان بوشهرهستیم

محمود حق دوست در آیین افتتاح نخستین خانه یاریگران زندگی در استان بوشهر گفت: این خانه که با هدف اجرای برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به ویژه گرایش به مواد مخدر راه‌اندازی شده است، شامل اتاق مشاوره، بازی‌های مهارتی و فکری کتابخانه، مرکز رشد و نمایشگاه دائمی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

حقدوست افزود: این مرکز از روز‌های شنبه تا چهارشنبه و در ساعات اداری، آماده ارائه خدمات به دانش‌آموزان، فرهنگیان و خانواده‌ها است.

وی با اشاره به تحصیل 260 هزار دانش‌آموز در مدارس استان خاطرنشان کرد: برای تحقق هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در مدارس، آماده راه‌اندازی خانه یاریگران در همه شهرستان‌ها و مناطق در صورت تامین اعتبار هستیم.

حقدوست با بیان اینکه اطلس آسیب‌های اجتماعی در 18 شهرستان و منطقه استان تدوین شده است تصریح کرد: در این خانه، مهارت‌های 10 گانه با هدف توانمندسازی دانش‌آموزان در معرض آسیب‌های اجتماعی ارائه می‌شود.

حق دوست گفت: بیش از 100 موشن‌گرافی با موضوع پیشگیری از گرایش به اعتیاد تولید شده و آماده انتشار عمومی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار