توسط آموزش و پرورش منطقه ۷ صورت گرفت

برگزاری آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره‌ها، مسابقات و المپیادهای علمی

تهران(پانا) - آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره‌ها، مسابقات و المپیادهای علمی دوره اول و دوم متوسطه آموزش و پرورش منطقه ۷ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۸۵۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره‌ها، مسابقات و المپیادهای علمی

مراسمی برای تجلیل از دانش آموزان برگزیده در جشنواره‌ها، مسابقات و المپیادهای علمی دوره اول و دوم متوسطه آموزش و پرورش منطقه ۷ در سالن اندیشه خانه معلم منطقه ۷ برگزار شد.

این مراسم با حضور منصور امینی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۷ تهران، معاون آموزش متوسطه، جمعی از مسئولین مربوطه، دانش آموزان برگزیده و مدیران مدارس انجام شد.

امینی با تاکید بر اهمیت پژوهش، به علم نافع اشاره کرد و با بیان این موضوع که علم خداشناسی مهم تر از علوم تجربی است، از دانش آموزان حاضر در مراسم خواست که از طریق پژوهش در مسیر خداشناسی، باور و ایمان به دین و مذهب خود را ارزشمندتر کنند.

سپس سودابه امینی از نویسندگان حیطه کودک و نوجوان به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان(۱۸ تیر ماه) در سخنرانی خود به اهمیت کتاب و کتابخوانی در میان ایرانیان پرداخت.

در پایان مراسم با تجلیل از بیش از ۱۰۰ دانش آموز برگزیده در مرحله منطقه‌ای، استانی و کشوری در مسابقات، جشنواره‌ها و المپیادهای علمی از جمله جشنواره نوجوان خوارزمی، المپیاد دانش آموزی، جشنواره فرهنگی، هنری فردا، نمایشگاه الکامپ، جشنواره کشوری صنایع دستی، چهارمین رویداد سراسری دیجیتال و هفتمین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های کاربردی در علوم پایه، مهندسی و تکنولوژی گرجستان جوایزی اهدا شد.

دانش آموز خبرنگار: هستی کولیوند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار