سرمه‌ای آخرین رنگ ایران در لیگ ملت‌های 2023

تهران (پانا) - تیم ملی والیبال ایران با لباس سرمه‌ای مقابل کوبا قرار می‌گیرد و لیبروها نیز پیراهن سفید بر تن می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۸۵۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
سرمه‌ای آخرین رنگ ایران در لیگ ملت‌های 2023

‌به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها 2023 از 13 تا 19 تیر‌ با 32 مسابقه در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 24 امروز یکشنبه 18 تیر‌ در آخرین مسابقه خود در این هفته به مصاف کوبا؛ دارنده مدال برنز المپیک می‌رود.

تیم ملی والیبال ایران با لباس سر‌مه‌ای و سفید برای لیبروها برابر شاگردان نیکولاس ارنستویووس کوفینی در کوبا به میدان می‌رود.

این مسابقه دهمین جدال مردان والیبالیست‌ رده سنی بزرگسالان ایران و کوبا در طول تاریخ محسوب می‌شود که 5 پیروزی برای ایران ثبت شده است.

سیدمحمد موسوی، مهدی جلوه، علی رمضانی، بردیا سعادت، امیرحسین اسفندیار، آرمین افشین‌فر، محمدرضا موذن، محمدرضا حضرت‌پور، محمد ولی‌زاده و شهروز همایونفرمنش در دیدار برابر کوبا به میدان خواهند رفت.

علی حاجی‌پور قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران به دلیل مصدومیت در ست سوم بازی با آرژانتین را در اختیار نخواهد داشت.

همچنین جواد کریمی که در ست چهارم مسابقه با آرژانتین مصدوم شد و از بازی بیرون رفت و مرتضی شریفی که تا اواخر مسابقه با مصدومیت بازی کرد، احتمال دارد در مقابل کوبا به میدان نروند و حضور آنها بستگی به وضعیت سلامتشان و نظر کادر فنی خواهد داشت.

پوریا حسین خانزاده هم روز گذشته برای شرکت در مسابقات قهرمانی جوانان جهان از آناهایم به منامه رفت و به تیم ملی جوانان پیوست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار