دعوت از ۵۰۸ نفر برای شرکت در مصاحبه استخدامی آموزگاری در استان بوشهر

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت پس از بررسی مدارک و اسناد ۵۷۱ نفر پذیرفته شده مرحله کتبی آزمون استخدامی آموزگار ، ۵۰۸ نفر به مرحله مصاحبه دعوت شدهند.

کد مطلب: ۱۳۸۵۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
دعوت از ۵۰۸ نفر برای شرکت در مصاحبه استخدامی آموزگاری در استان بوشهر

علی موحدی در جلسه شورای معاونان و مشاوران آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: ۶ هزار و ۴۸۴ نفر برای پذیرش در ۲۹۱ کد استخدامی آموزگاری در این استان در مرحله اولیه و کتبی شرکت کرده‌اند.

وی افزود: برنامه‌ریزی لازم برای راه‌اندازی سه کانون ارزیابی در مدرسه شهدای هسته‌ای برای داوطلبان آقا و مدرسه دخترانه باهنر و دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان برای داوطلبان خانم به منظور انجام مصاحبه تخصصی، انجام شده است.

موحدی تاکید کرد: همه مراحل ارزیابی با نهایت دقت و بر بخشنامه‌های قانونی با هدف پذیرش افراد صلاحیت‌دار، اجرایی می‌شود.

وی در خصوص ثبت سفارش کتب درسی گفت: تاکنون ۱۷۷ هزار و ۴۷۹ دانش‌آموز کتب درسی خود را برای پایه‌های میانی ثبت کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: کتب همه دانش‌آموزان دوره‌های تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول که تاکنون ثبت سفارش انجام داده‌اند، بین شهرستان‌ها و مناطق توزیع شده است.

موحدی اضافه کرد: کتب دانش‌آموزان دوره تحصیلی متوسطه دوم، پس از اتمام انتخاب رشته دانش‌آموزان و در نیمه دوم مرداد توزیع می‌شود.

وی با تاکید بر نظارت دقیق بر فرایند ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس ادامه داد: تاکنون تیم‌های نظارتی اداره کل و شهرستان‌ها و مناطق، ۴۰۳ مورد بازرسی از مدارس انجام داده اند.

موحدی بیان کرد: همچنین تیم نظارتی اداره کل ۳۴ بار، فعایت ستادهای ثبت‌نام در ادارات شهرستان‌ها و مناطق را از نزدیک رصد و بررسی کرده است.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ نماز، بهترین راهکار برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است، تصریح کرد: سال تحصیلی جدید را با شعار احیا نماز جماعت در مدارس شروع می‌کنیم و برای اجرای این معروف بزرگ، برنامه‌ریزی می‌کنیم..

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار