رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان خراسان رضوی مطرح کرد

افتتاح فعالیت پایگاه‌های اوقات فراغت با نیازهای ویژه

مشهد(پانا) - رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان خراسان رضوی گفت فعالیت پایگاه‌های اوقات فراغت با نیازهای ویژه در سطح استان خراسان رضوی به عنوان نمادین در مرکز آموزشی توانخواهان خدیجه کبری افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۸۵۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح فعالیت پایگاه‌های اوقات فراغت با نیازهای ویژه

جواد روحانی رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان خراسان رضوی گفت:در راستای استمرار فعالیتهای آموزشی و تربیتی که باید در تابستان هم ادامه داشته باشد دانش آموزان در رشته های ورزشی،فرهنگی و هنری براساس برنامه هایی که برایشان تدارک دیده شده در برخی مدارس ما برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: با تعاملاتی که ما با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و تفاهم نامه ای که از مراکز کانون های پرورش فکری در سطح استان خراسان به صورت رایگان به دانش آموزانمان با معرفی نامه ای که داده خواهد شد می توانند در کلاس های هنری و فرهنگی استفاده بکنند.

روحانی گفت:یک سری سالن های ورزشی هم تدارک دیده شده که ما در مشهد و برخی شهرستان ها که امکان استفاده از سالن های ورزشی باشد را فراهم کردیم و یک مجموعه آبی باران هم در مشهد که این عزیزان بتوانند استفاده کنند فراهم شد.

وی در پاسخ به پانا گفت: در سند تحول بنیادین که به آن اشاره شده مخصوصا به ۶ ساحت تعلیم و تربیت و در بُعد فعالیتهای زیبا شناختی،فعالیتهای هنری،عبادی، زیستی و بدنی دانش آموزان و همچنین فعالیتهای فن آورانه و سیاسی و اجتماعی که در سند تحول به آن اشاره شده ما باید به دنبال یک مدرسه تمام ساحتی باشیم و دانش آموزان ما هم باید تمام ساحتی باشند.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان خراسان رضوی گفت: در زمینه ی فعالیت های تعلیم و تربیت مدارس در تابستان هم به همان نحوه برای دانش آموزان ما یک سری برنامه ریزی هایی در زمینه های گفته شده انجام شد است.

وی گفت: شعار امسال ما تربیت بدون توقف و تعالی و پویایی دانش آموزان و فردای بهتر برای دانش آموزانمان نامگذاری شده که این در پرتو تعاملاتی است که همه ی نهادهای تربیتی باید با مراکز تربیتی و مدارس ما داشته باشند تا ما هم بتوانیم خدمات خوبی را به دانش آموزان با نیازهای ویژه داشته باشیم.

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار