ارومیه میزبان مسابقات والیبال فرهنگیان سراسر کشور شد

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی از میزبانی ارومیه در مسابقات والیبال فرهنگیان سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۴۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد
ارومیه میزبان مسابقات والیبال فرهنگیان سراسر کشور شد

علی مطهری در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه این مسابقات در ورزشگاه‌های ۳هزار نفری ارومیه و سالن های مجتمع ورزشی شهید رجایی برگزار می شود، اظهار کرد: ۴۸۰نفر در قالب ۳۲ تیم در این مسابقات حضور دارند.

وی استفاده از ظرفیت کمیته‌های تخصصی تحول محور و اجرای برنامه‌های خلاقانه در این رقابت‌ها را ضروری دانست و افزود:با ایجاد کمیته های تخصصی رقابت های این دوره والیبال فرهنگیان از سطح کیفی بالایی برخوردار خواهد شد.

مطهری، با بیان اینکه این رقابت‌ها در گرامیداشت یاد و خاطره شهید ابراهیم هادی برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش می تواند با همدلی و هم افزایی، برای دیگر دستگاه‌ها الگو باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی یاد آور شد: این دوره از مسابقات در قالب یادواره شهید ابراهیم همت و با شعار "معلم ورزشکار، معلم امید آفرین و مدرسه بانشاط" برگزار می شود.

وی افزود: در سایر رشته های ورزشی که در استان های مختلف برگزار می شود نیز از آذربایجان غربی در رشته فوتسال به کرمان، بستکبال ۴نفره و تنیس به مشهد، والیبال بانوان به شیراز، تنیس و بدمینتون بانوان به تبریز ورزشکار اعزام شدند.

مطهری در خصوص فعالیت های حوزه ورزش آموزش و پرورش استان در سال گذشته نیز خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی گذشته ۱۴ سالن ورزشی تجهیز، ۴ سالن ورزشی در میاندوآب و مهاباد و نواحی ۱و۲ ارومیه تکمیل شد و برای ۲۴ زمین ورزشی کف پوش، ۵۲ زمین ورزشی چمن مصنوعی ایجاد شد.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت ۲باب زمین تنیس خاکی برای اولین بار در بین ادارات آموزش و پرورش کشور در استان راه اندازی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی یاد آور شد: در مسابقات ورزشی که در سال تحصیلی گذشته در سطح مدرسه، شهرستان، منطقه و استان برگزار شد ۱۰هزار نفر فرهنگی و ۲۰۹ دانش آموز شرکت کردند.

مطهری تصریح کرد: در سال گذشته کاروان تجهیزات ورزشی و اقلام بهداشتی مورد نیاز مدارس، کیف کار معلمان ورزش و مراقبین سلامت با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال مجهز شد.

وی اظهار کرد: در سال گذشته طرح پیشگیری از بیماری های دهان و دندان بر روی ۴۷هزار و ۲۰۰دانش آموز اجرا و ۲۶۰دانش آموز بی بضاعت برای دریافت عینک به بهزیستی معرفی شدند همچنین ۵هزار بسته نوشت افزار نیز در بین دانش آموزان کم برخوردار توزیع شد.

گفتنی است این مسابقات ۱۷ الی ۲۱ تیر در سالن‌های ۳۰۰۰ نفری و سالن شهید رجایی شهر ارومیه برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار