سرپرست آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

آموزش و پرورش متولی اصلی شناسایی، صیانت و رشد استعدادهای دانش‌آموزان است

تبریز (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش آذربایجان شرقی دستگاه تعلیم و تربیت را متولی اصلی شناسایی، صیانت و رشد استعدادهای دانش‌آموزان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۴۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش متولی اصلی شناسایی، صیانت و رشد استعدادهای دانش‌آموزان است

حجت الاسلام والمسلمین علی پوررادی در این مراسم گفت: آموزش و پرورش به عنوان متولی اصلی شناسایی، صیانت و رشد استعدادهای دانش آموزان اهتمام دارد در تمام عرصه های علمی، فرهنگی، دینی و پژوهشی در پی ایجاد بستر های رشد برای فراگیران خود باشد چراکه دانش آموزان ارزشمند ترین سرمایه های کشور هستند و ما مسئول تعلیم و تربیت آنها هستیم.

عاشور اکرمی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه با ذکر گزارشی کوتاه از آخرین وضعیت پوشش تحصیلی، انواع جشنواره های در جریان، میزان مشارکت و جایگاه استان در هر یک از این رویدادها از عزم راسخ استان در استقبال از هرگونه نو آوری و ابتکار مرتبط با دانش آموزان خبر داد.

دبیر رویداد اتم نیز ضمن ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم نامه گفت: جهت شناسایی و معرفی دانش آموزان مستعد، بسترهای اطلاع رسانی موجود در آموزش و پرورش، همکاران توانمند شاغل در آن اداره و امکان برقراری ارتباط موثر با با اولیا بسیار کارگشا خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار