سرپرست آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

تمام توان ما در راستای تحقق آرمان‌های شهدا است

تبریز (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی ضمن اشاره به اهمیت برگزاری کنگره بزرگداشت 10 هزار شهید آذربایجان‌شرقی، تمام توان دستگاه تعلیم و تربیت استان را در راستای تحقق آرمان‌های شهدا عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۶۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
تمام توان ما در راستای تحقق آرمان‌های شهدا است

حجت الاسلام و المسلمین علی پوررادی در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و کمیته فرهنگیان و دانش آموزی کنگره ملی بزرگداشت 10 هزار شهید آذربایجان شرقی با اشاره اهمیت وجود برنامه های عملی تربیتی برای نوجوانان و جوانان گفت: طرح ها و برنامه های فرهنگی کنگره ملی بزرگداشت ده هزار شهید استان آذربایجان شرقی بسیار پرمحتوا و اثرگذار هستند و امید است تا به یمن این کنگره، گام های موثری در راستای تربیت جوانان و نوجوانان ولایی برداشته باشیم.

وی ضمن اشاره به حال و هوای تربیتی اردوهای راهیان نور اظهار داشت: اقداماتی از این قیبل از اساسی ترین و تاثیرگذارترین برنامه های تربیتی است . طرح یاوران ولایت نیز نقش بسزایی در در نوجوانان دارد چرا که تاثیرپذیری نوجوانان از همنوعان و همسالان خود به مراتب بیشتر است.

وی در پایان بیان کرد: کمیته های دانش آموزی و فرهنگیان کنگره بزرگداشت 10 هزار شهید استان، در مسیر مصوبات این کنگره فعالانه پیش می روند و ما نیز با تمام توان در مسیر تحقق آرمان های شهدا گام خواهیم برداشت.

همچنین در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین مصطفی سرایی، رییس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه عاشورا با اشاره به اهمیت ترویج روحیه ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان گفت: این کنکره بهانه ای برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان است تا با رشادت های شهدای هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند که در این راستا تمامی نواحی و مناطق استان فعال هستند.

وی افزود: طرح هایی از قبیل راهیان نور و یاوران ولایت از جمله اساسی ترین برنامه های بسیج است است که امیدواریم تا با تربین نوجوانان ولایی و تراز انقلاب اسلامی شرمنده شهدا نباشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار