جشنواره نوجوان خوارزمی موجب کشف استعدادها می‌شود

آمل (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش در مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی گفت جشنواره نوجوان خوارزمی موجب کشف استعدادها می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۸۴۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره نوجوان خوارزمی موجب کشف استعدادها می‌شود

مرحله استانی این جشنواره در دبیرستان‌های دخترانه کوثر و فرزانگان با حضور برگزیدگان مرحله شهرستانی در ۶ محور با حضور مصطفی جعفری معاون آموزش متوسطه استان ، دراسرایی کارشناس آموزش متوسطه اول اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران و ناظرین استانی جشنواره و با حضور مسئولین و کارشناسان اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل برگزار شد.

مصطفی جعفری معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان در گفت وگو با پانا گفت: ۹ سال است که این جشنواره برگزار می شود و از فواید آن برای دانش آموزان این است که موجب کشف و شکوفایی استعداد آنها شده و به مسیر درست دانایی و توانایی سوق می دهد.

جعفری اشاره کرد: استان مازندران جزو ۳ استان برتر از لحاظ مشارکت دانش آموزان در جشنواره است و ۷۰ درصد از دانش آموزان در مقطع متوسطه اول، در این جشنواره شرکت می کنند.دهمچنین رشته های های جشنواره در آینده بیشتر از ۱۳ محور خواهد بود.


قاسم دراسرایی رئیس اداره آموزش متوسطه نظری استان در پاسخ به پانا بیان کرد: امسال حدود ۸۳ هزار شرکت کننده در این جشنواره در استان مازندران داشتیم که با همکاری مدیران مدارس و استفاده از ظرفیت‌های آموزشی ۱۰۷۱ منتخب داشتیم که در ۱۳ محور به رقابت پرداختند.

دراسرایی در ادامه افزود: ۷ محور این جشنواره در شهرستان رامسر و ۶ محور امروز در شهرستان آمل برگزار شد.

سلیمان نسب کارشناس آموزش متوسطه اول اداره آموزش و‌پرورش شهرستان آمل نیز ضمن ابراز رضایت از برگزاری سالم نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی، بیان کرد: دبیرخانه مرحله استانی این جشنواره در ۶ محور به واحد آموزش متوسطه شهرستان آمل واگذار شد که با تلاش عوامل اجرایی به خوبی انجام شد.

سلیمان نسب در ادامه افزود: منتخبین امروز به مرحله کشوری راه خواهند یافت و از طرح های خود دفاع خواهند کرد و کلیه منتخبین مرحله کشوری مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

دانش آموز خبرنگار: کوروش حبیبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار