میزبانی آمل در سومین روز رقابت‌های مرحله‌ استانی جشنواره نوجوان خوارزمی

آمل (پانا) - سومین روز رقابت‌های مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی با حضور ۴۴۰ دانش‌آموز نخبه دوره اول متوسطه مازندران با میزبانی آموزش و پرورش شهرستان آمل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۸۴۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
میزبانی آمل در سومین روز رقابت‌های مرحله‌ استانی جشنواره نوجوان خوارزمی

رئیس آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران روز پنجشنبه در گفت وگو با پانا گفت: در نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی سال تحصیلی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲ و در مرحله اول این رقابت‌ها که در کانون مدرسه انجام شد بیش از ۸۳ هزار نفر دانش آموز دوره اول متوسطه مازندران در ۱۳ محور و با رویکردهای آموزشی، پژوهشی ،مهارتی با ثبت آثار خود در شبکه شاد آمادگی خود را برای حضور در این رقابت ها اعلام داشتند.

قاسم دراسرایی افزود: از میان آثار رسیده تعداد یکهزار و ۷۱ اثر در بخش انفرادی و تیمی به مرحله استانی راه یافتند وی تصریح کرد مرحله استانی این رقابت‌ها در ۶ محور در آمل و ۷محور در رامسر ودر روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته برگزار شد.

دراسرایی خاطرنشان کرد: سومین روز جشنواره استانی به میزبانی آمل در ۶ محور بازارچه های کسب وکار دانش آموزی، برنامه نویسی، قرآن و معارف اسلامی، ریاضی، دست سازه های دانش آموزی و پژوهش برگزار شد.

دبیر برگزاری نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی استان مازندران هدف از برگزاری این رقابت‌ها را ارتقاء کیفیت آموزشی، ایجاد محیط‌های متنوع یادگیری و تحول آموزشی در مدارس برای دانش آموزان عنوان کرد و افزود: تاکید ما بر تجهیز آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و همچنین توجه به مهارت کدنویسی، هوش مصنوعی و تقویت حوزه پژوهش دانش آموزی در مدارس است.

رئیس آموزش متوسطه استان مازندران با بیان اینکه در سال تحصیلی آینده نیز این جشنواره با قدرت و قوت و کیفیت بیشتر انجام خواهد شد از حمایت‌های مدیر کل آموزش و پرورش استان مدیران، معاونان و کارشناسان ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌های آمل و رامسر، معاونین آموزشی و کارشناسان ادارات تابعه، معلمان و مدیران مدارس، ناظران و کلیه داورانی که در برگزاری کیفی نهمین دوره رقابت‌های جشنواره نوجوان تلاش و همکاری داشتند قدردانی کرد.

خبرنگار:سید مهدی جوادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار