مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۵ مشهد مقدس:

هر انسان عادی تنها از یک دهم استعدادها و قدرت فکری خود استفاده می کند

مشهد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۵ مشهد عنوان کرد: هر انسان عادی تنها از یک دهم استعدادها و قدرت فکری خود استفاده می کند اگر بتوان فرصت‌هایی را برای پرورش و تربیت دانش‌آموزان در عرصه تربیت بدنی ایجاد کرد، قطعا جزو ستارگان درخشان ملی و جهانی خواهند بود.

کد مطلب: ۱۴۰۰۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد
هر انسان عادی تنها از یک دهم استعدادها و قدرت فکری خود استفاده می کند

احمد مسجدی باقی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۵ مشهد مقدس گفت: به فضل الهی و با عنایت علی بن موسی الرضا (ع) در هفته دولت، راه اندازی و تجهیز و بهره برداری از دو ظرفیت آموزشی در آموزش و پرورش ناحیه ۵ مشهد را داشتیم، یکی از ظرفیت هایی که در آموزش و پرورش ناحیه ۵ وجود دارد، استعدادهای سرشاری از دانش آموزان است،هر انسان عادی تنها از یک دهم استعدادها و قدرت فکری خود استفاده می کند که اگر ما بتوانیم فرصت هایی را برای پرورش و تربیتشان در عرصه تربیت بدنی ایجاد کنیم، قطعا جزو ستارگان درخشان ملی و جهانی خواهند بود. این دو ظرفیت هم قطعا نویدبخش چنین اقدامی در آینده نزدیک خواهد بود‌.

وی اظهار کرد: در مجموعه های آموزشگاهی فرصت های بسیار خوبی برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در راستای مأموریت ما، در سند تحول بنیادین در حوزه تربیت بدنی و سلامت است.

مسجدی افزود: ابتدا راه اندازی و تجهیز کانون ‌ورزشی شهید محدث، با ابعاد ۴۰۰ متر مربع و با هزینه کرد قریب به ۲۰۰ میلیون تومان و در ادامه بهره برداری از پروژه زمین چمن مصنوعی ورزشگاه امام خمینی (ره) با ۱۰۵۰ متر مربع و هزینه کرد قریب به ۶۵۰ میلیون تومان، از محل اعتبارات داخلی و کمک های اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و مجموعه محدث و هم از طریق مشارکت های مردمی با مدیریت محترم این آموزشگاه جمع آوری شده است، و در دستور کار قرار گرفته بود به بهره برداری رسید.

وی در پایان بیان کرد: در اقدامی که امروز در مجموعه آموزشگاهی شهید محدث و هم در مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) صورت گرفت از زحمات دوستانمان در کارشناسی تربیت بدنی، حوزه پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه ۵، اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت که همراه و یاری رسان ما بودند؛ تا بتوانیم این فرصت خدمت را برای دانش آموزان ناحیه ۵ به شکلی رقم بزنیم، تشکر و قدردانی می کنم.

دانش آموز خبرنگار: محدثه رأفتی خداپرست

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار