قلم یک ابزار قوی و اثرگذار بوده که خداوند در قرآن به او قسم خورده است

مشهد (پانا) - مسئول فرهنگی بیت الزهرا ناحیه ۵ مشهد بیان کرد روز نویسنده بهانهٔ‌ای است برای گرامی داشتن نویسنده‌هایی که با روح و قلم جادویی در هر خط کتاب معجزه کردند تا در نوشته‌های آنها غرق شویم.

کد مطلب: ۱۳۸۴۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
قلم یک ابزار قوی و اثرگذار بوده که خداوند در قرآن به او قسم خورده است

محدثه صفایی، مسئول فرهنگی بیت الزهرا ناحیه ۵ مشهد مقدس بیان کرد: قلم یک ابزار قوی و اثرگذار بوده که خداوند کریم در قرآن به او قسم خورده است، همچنین۱۴ تیر روز نویسنده و قلم نامگذاری شده است تا به منظور قدردانی از نویسندگانی که ساعت های بی شماری را برای نوشتن کتاب‌های مورد علاقه شما صرف می‌کنند.

صفایی افزود: نویسندگان بیشتر زمان را برای نوشتن در تنهایی به سر می‌برند تا بتوانند مطالبی را بنویسند که خواننده از خواندن آنها به وجد بیاید، شاید نوشتن دشوار باشد اما یک نویسنده با عشق می‌نویسد، و این سختی را به جان میخرد و ما باخواندن هر کتاب هزاران تجربه دوست داشتنی را به دست می‌آوریم.

وی خاطر نشان کرد: نویسندگی فقط یک شغل نیست باید عشق نویسندگی در تو موج بزند تا بتوانی سختی‌های آن را تاب بیاوری، روز نویسنده بهانه‌ای برای گرامی داشتن نویسنده‌هایی که با روح و قلم جادوییشان در هر خط کتاب معجزه کردند تا در نوشته های آنها غرق شویم.

خبرنگار:مهلا باقری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار