افتتاح نمایشگاه تخصصی کشاورزی در تبریز

تبریز (پانا)- نمایشگاه تخصصی کشاورزی در سالن های پروین اعتصامی و امیرکبیر نمایشگاه بین‌المللی تبریز با حضور جمعی از مسئولین استانی افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۸۴۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح نمایشگاه تخصصی کشاورزی در تبریز

نمایشگاه تخصصی کشاورزی در تبریز با حضور کلامی، معاون اقتصادی استاندار و اکبر فتحی، مدیر سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی افتتاح شد.

این نمایشگاه تا مورخ ۱۶ تیرماه در سالن های پروین اعتصامی و امیرکبیر نمایشگاه بین‌المللی تبریز از ساعت ۱۵ الی ۲۱ دایر می‌باشد و فعالان عرصه کشاورزی، بازرگانان و نیز دیگر علاقه‌مندان می‌توانند از ماشین آلات نوین کشاورزی و آخرین تحولات علمی و فناوری در این محل بازدید نمایند.

استان های آذربایجان شرقی، غربی، تهران، اصفهان، خراسان رضوی، البرز، همدان، فارس، مازندران، گیلان، گلستان، اردبیل، چهار محال و بختیاری، زنجان، خوزستان، کردستان، مرکزی و لرستان دستاوردها و ماشین آلات و تجهیزات خود را در زمینه های خوراک دام و طیور، آبزیان، مکمل و داروهای دامپزشکی، لوازم مرغداری ها و دامداری ها، آبزی پروری، زنبورداری، ادوات کشاورزی و کود به نمایش گذاشته اند.

در ادامه این بازدید رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی اظهار داشت: هدف از افتتاح نمایشگاه در سال جاری ارائه آخرین تولیدات و محصولات بود که در این راستا واحد های تولیدی با تبادل دانش و اطلاعات بین تولیدکنندگان و ایجاد نمایندگی در استان به اجرای این مهم پرداخته‌اند.

وی افزود: این نمایشگاه محلی برای تبادل بیشتر و به نمایش گذاشتن محصولات دانش‌بنیان نیز است که از اهمیت بالایی برخوردار است.

فتحی ادامه داد: کشاورزان می‌توانند از ظرفیت های موجود در این نمایشگاه‌ها به خوبی بهره برداری کنند که سازمان جهاد کشاورزی استان نیز خود را موظف می‌داند تا در این حوزه با حمایت از کشاورزان به برگزاری هرچه بیشتر چنین نمایشگاه هایی بپردازد.

وی افزود: تلاش کرده‌ایم تا توانمندی‌های صادراتی و ظرفیت‌های مربوط به ایجاد زنجیره ارزش را در این نمایشگاه به نمایش بگذاریم تا بازدیدکنندگان در جریان ظرفیت‌های استان آذربایجان شرقی قرار گیرند.

این مقام مسئول همچنین در پایان گفت: حوزه کشاورزی تاثیر بسزایی در تولید و اقتصاد کشور دارد و به همین دلیل بسیار برای ما حائز اهمیت است چراکه با تلاش های هرچه بیشتر مسئولان و فعالین این بخش می‌توان در تحقق شعار سال و اشتغال آفرینی موثر بود.

دانش‌آموز خبرنگار پانا: سما رزمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار