مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

باید دین خود را به شهدا و خانواده آنان ادا کنیم

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با بیان ضرورت ادای دین به شهدا و خانواده‌های آنان، بر استفاده ازتمام توان خود برای فرهنگ‌سازی‌ در زمینه ایثار و شهادت تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۴۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
باید دین خود را به شهدا و خانواده آنان ادا کنیم

حجت الاسلام والمسلمین علی پوررادی در جلسه کمیته دانش آموزی و فرهنگیان کنگره ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان شرقی گفت: یقینا همه ما مدیون شهدا هستیم و باید برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا تلاش کنیم حتی در قرآن کریم نیز با یادآوری جنگ های صدر اسلام بر اهمیت ایثار و شهادت تاکید شده است.

رئیس کمیته دانش آموزی و فرهنگیان کنگره ۱۰ هزار شهید استان افزود: باید دین خود را به شهدا و خانواده های آنان ادا کنیم و تمام توان خود را برای فرهنگ سازی در زمینه ایثار و شهادت بکار ببندیم.

سرپرست آموزش و پرورش استان همچنین با اشاره به شیوه نامه جامع طراحی شده برای این کنگره گفت: برای جلوگیری از موازی کاری لازم است هماهنگی کارگروه ها مورد توجه باشد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مستندسازی اقدامات انجام یافته جهت تبیین عملکرد کارگروه ها بسیار ضروری است و گردآوری آثار، مسابقات ورزشی، جشنواره هنری، تدوین کتاب شهدای دانش آموز و شهدای فرهنگی، آلبوم تصاویر رزمندگان، برنامه های علمی پژوهشی در قالب مقالات و داستان نویسی از اقدامات تدوین شده برای کارگروه ها است.

سرهنگ الیاس گل محمدزاده نیز در ادامه جلسه گفت: دشمنان انقلاب برای ضربه زدن به آرمان ها و اهداف انقلاب همچنان بیدار و آماده اند و این تکلیف ما را بسیار دشوار می کند و با جنگ ترکیبی اخیر که علیه کشور آغاز شده است، استبداد تمام توان خود را بر علیه نظام به کار بسته است و باید بیش از پیش هوشیار باشیم.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا افزود: در این مقطع زمانی بسیار ضروری است که با افزایش برنامه های دینی و معنوی فضای کشور را به سمت ارزش های والای الهی سوق دهیم.

مصطفی نجفقلی زاده سرایی در ادامه جلسه با ذکر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، هدف از این کنگره را زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا دانست که با بیش از ۱۰ کارگروه آغاز بکار کرده است و با برنامه های منسجم در جهت اهداف کنگره به پیش خواهد رفت.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان و دبیر کمیته افزود: با هماهنگی کارگروه ها، شاهد وحدت رویه و قدرتمندی برنامه ها خواهیم بود.

وی ادامه داد: این کمیته در ۱۰ کارگروه و ۴۰ کارگروه تخصصی ناحیه و منطقه فعال می باشد.

گفتنی است در ادامه جلسه اعضای کارگروه در مورد اقدامات انجام یافته به ارائه گزارش پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار