مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در مراسم اختتامیه طرح‌ها و برنامه‌های ابتدایی:

بهره‌گیری از آموزه‌های الهی، امری ضروری با هدف افزایش اطلاعات دانش‌آموزان است/فیلم

بهارستان یک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در مراسم اختتامیه طرح‌ها و برنامه‌های ابتدایی منطقه، بهره‌گیری از آموزه‌های الهی را امری ضروری و قابل توجه با هدف افزایش اطلاعات دانش‌آموزان ابتدایی دانست.

کد مطلب: ۱۳۸۳۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌گیری از آموزه‌های الهی، امری ضروری با هدف افزایش اطلاعات دانش‌آموزان است/فیلم

مراسم اختتامیه طرح‌ها و برنامه‌های ابتدایی با حضور آیت اصلانی مدیر، معصومه احمدی معاون آموزشی ابتدایی، مجتبی نقی‌زاده معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان و سایر همکاران در کانون شهید مطهری برگزار شد.

آیت اصلانی مدیر آموزش پرورش ناحیه یک بهارستان در سخنان خود ضمن اشاره به اهمیت اطلاعات عمومی بالای دانش‌آموزان، گفت: اطلاعاتی که ما به دانش‌آموزان در پایه ابتدایی، آموزش می‌دهیم، در ذهن آنان حک می‌شود؛ به همین دلیل، لازم است این اطلاعات به صورت عملی نیز انجام شوند تا همیشه همراه آنان باشند.

وی همچنین ضمن اشاره به ابتکارات و برنامه‌های اجرایی توسط مدارس ابتدایی بهارستان یک، افزود: برخی از مدارس ابتکارات و خلاقیت‌های بسیاری را در امر آموزش به دانش‌آموزان ابتدایی به کار گرفته‌اند که قابل قدردانی است؛ این مدارس، الگو و سرلوحه مدارسی هستند که هنوز دست به کار نشده‌اند که از آنان درخواست می‌کنیم هرچه سریع‌تر طرح‌ها و برنامه‌های خود را اجرایی کنند و در این امر یاری‌رسان ما باشند.

اصلانی در پایان ضمن قدردانی از تمامی حاضرین، خاطرنشان کرد: مقطع ابتدایی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و توجه بسیاری را از مدیران مدارس به روند آموزش در این مدارس می‌طلبد و اگر دانش‌آموزان این مقطع را با موفقیت و دانش بالا سپری کنند، در مقاطع بالاتر با مشکلات کمتری روبه‌رو خواهند بود و ما شاهد پیشرفت و موفقیت‌های آنان خواهیم بود.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم، تقدیر و تشکر از دانش‌آموزان موفق، دبیران و مدیران در مسابقات استانی و کشوری بعمل آمد.

خبرنگار دانش‌آموز: النا چالیشگر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار