معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل:

دعای زیارت اولی‌ها مقبول درگاه حق تعالی است

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل گفت بزرگان مکرر سفارش کرده‌اند که درخواست و دعای زیارت اولی‌ها در صورتی که در مسیر موجه و شرعی باشد حتما مقبول درگاه حق تعالی خواهد بود.

کد مطلب: ۱۳۸۳۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
دعای زیارت اولی‌ها مقبول درگاه حق تعالی است

غفور حضوری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل در آیین بدرقه کاروان زیارت اولی‌های این استان ضمن تشکر و قدردانی از عوامل اجرایی اردوی زیارت اولی‌ها و خیرین حامی این کاروان زیارتی گفت: بزرگان مکرر سفارش کرده اند که درخواست و دعای زیارت اولی ها در صورتی که در مسیر موجه و شرعی باشد حتما مقبول درگاه حق تعالی خواهد بود. بنابراین دانش آموزان عزیز حتما با ذکر، دعا و استغاثه قلب های خود را برای درک معنویت زیارت آقا امام رضا (ع) آماده کنند و خانوده ها، معلمان و عوامل اجرایی را از دعای خیر بی نصیب نکنند.

وی افزود: امیدواریم برکات این زیارت در زندگی شخصی دانش آموزان تا سال‌های سال قابل استفاده و بهره‌برداری باشد و همچنین تک تک این دانش‌آموزان به عنوان سفیری از آستان مقدس امام رضا علیه السلام در بین سایر دانش آموزان و هم نسل های خود باشند.

در این مراسم اعتماد اعجازی،فرماندار اردبیل نیز با قدردانی از تلاش های صورت گرفته برای اعزام این کاروان زیارتی گفت: این سفر معنوی قطعا نقطه عطفی در زندگی دانش آموزان عزیز خواهد بود و انشالله از برکات آن بهره مند خواهند شد.

وی تصریح کرد: هدف از تمام فعالیت های تربیتی، عمرانی، زیربنایی و... آن است که جامعه به جایگاه والای فرهنگی برسد که قطعا زیارت حضرات معصومین (ع) یکی از موثرترین اتفاقات است که باعث ارتقای فرهنگی و تربیتی دانش آموزان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار