معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

اماکن مذهبی، مدارس تربیت دینی هستند

تبریز(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن اشاره به اهمیت برگزاری اردو‌های متنوع برای رشد فکری ، اماکن مذهبی را مدارس تربیت دینی برای دانش‌آموزان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۳۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
اماکن مذهبی، مدارس تربیت دینی هستند

پناه علی حسین زاده در مراسم اعزام تعدادی از دانش آموزان آذربایجان شرقی به اردوی زیارتی مشهد مقدس گفت: ما معتقدیم اماکن مذهبی مدارس تربیت دینی هستند که در تقویت ساحت اعتقادی زائرین نقش موثری دارند.

وی افزود: معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در راستای غنی سازی مطلوب اوقات فراغت دانش آموزان و تربیت اعتقادی و معنوی آنان برنامه ریزی نموده تا دانش آموزان عزیز بتوانند از فرصت تابستان استفاده نموده و به اماکن مذهبی اعزام شوند.

وی ادامه داد: برای دستیابی به این هدف امروز اولین کاروان زیارتی از دانش آموزان استان در قالب دو اتوبوس به مشهد مقدس اعزام شدند.

حسین زاده بیان کرد: در این اردوی هفت روزه دانش آموزان عزیز به همراه مربیان خود علاوه بر زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) از سایر اماکن مذهبی و تاریخی مشهد دیدن و در مراسمات حرم مطهر حضرت ثامن الحجج (ع) شرکت خواهند کرد .

لازم به ذکر است که بنا به گفته معاون پرورشی و فرهنگی استان، در تیر ماه امسال حداقل ۱۰۰۰ دانش آموز از اقصی نقاط استان به مشهد مقدس اعزام خواهند شد‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار