رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیروان :

تمامی مراکز ورزشی شهرستان در جهت جذب و آموزش دانش‌آموزان در طرح اوقات فراغت تابستان فعال هستند

شیروان( پانا ) - رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیروان اظهار داشت تمامی مراکز ورزشی در سطح شهرستان در جهت جذب دانش‌آموز طرح اوقات فراغت فعال هستند.

کد مطلب: ۱۳۸۲۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد
تمامی مراکز ورزشی شهرستان در جهت جذب و آموزش دانش‌آموزان در طرح اوقات فراغت تابستان فعال هستند

مهدی شعبانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ورزش کردن یک سرمایه اندوزی است افزود: اداره ورزش و جوانان شهرستان شیروان این آمادگی را دارد که در محلات کم برخوردار کلاس های ورزشی را با اعزام مربی در این مناطق برگزار کند.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد رشته های ورزشی در سطح شهرستان دایر می باشد گفت: در مجموعه ورزشی آزادی، کلاس های فوتسال و فوتبال روی چمن، بوکس، استخر شنای عمومی و خصوصی و کلاس های رزمی در سالن های ۱۷ شهریور و میلاد و کلاس های والیبال، بسکتبال و سنگ نوردی نیز در سالن های میلاد و شهید پوررضا دایر و در حال فعالیت هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیروان با ابراز خوشحالی از گرایش جامعه نوجوان و مطالبه گر و جامعه آگاه به ورزش اظهار داشت: در کنار اداره ورزش و جوانان، کارشناسی تربیت بدنی اداره های آموزش و پرورش و ناحیه مقاومت بسیج هر ساله در اجرای طرح اوقات فراعت شهروندان فعالیت دارند.

شعبانی در پایان خاطر نشان کرد: ان شاء الله امسال هم بتوانیم مانند سال های گذشته با توکل به خدا طرح اوقات فراعت تابستانی را با موفقیت به پایان برسانیم.

خبرنگار : زهرا وظیفه شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار