کارشناس پیشگیری و مراقبت از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش فیروزکوه:

کسب رتبه استانی دانش‌آموزان شهرستان فیروزکوه در جشنواره نوجوان سالم

فیروزکوه (پانا) - کارشناس پیشگیری و مراقبت از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش فیروزکوه از کسب رتبه استانی دانش‌آموزان هنرستان شهید محمد بلیغ این منطقه، در جشنواره نوجوان سالم که به همت معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران برگزار شد، خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۲۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه استانی دانش‌آموزان شهرستان فیروزکوه در جشنواره نوجوان سالم

زینب عرب‌زاده، کارشناس پیشگیری و مراقبت از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش فیروزکوه از منتخب استانی شدن دانش‌آموزان منطقه در اختتامیه جشنواره نوجوان سالم گفت: با عنایت خداوند متعال و تلاش همکاران گرامی و دانش‌آموزان شهرستان فیروزکوه در جشنواره نوجوان سالم حضوری فعال داشته که خوشبختانه موفق به کسب رتبه استانی شدیم.

وی تصریح کرد: دانش‌آموز حنانه محمدخانی از هنرستان شیخ محمد بلیغ که در جشنواره نوجوان سالم ۱۴۰۱ برگزار شد، توانست در رشته پوسترسازی رتبه سوم استان را از آن خود کند و به همراه معاون پرورشی و تربیت‌بدنی و کارشناس پیشگیری و مراقبت از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش در اختتامیه این جشنواره شرکت کرده‌اند.

عرب‌زاده در ادامه افزود: این گروه از شهرستان مورد تقدیر مدیریت اداره کل شهرستان‌های استان تهران، معاونت پرورشی اداره کل شهرستان‌های استان تهران، ریاست اداره پیشگیری و مراقبت از آسیب‌های اجتماعی اداره کل و سایر مسئولان در کانون فرهنگی تربیتی استانی سمیه واقع در شهرری قرار گرفتند.

کارشناس پیشگیری و مراقبت از آسیب‌های اجتماعی در ادامه بیان کرد: هدف از اجرای این طرح پیشگیری و مراقبت از نوجوانان در برابر آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد می‌باشد که با برگزاری این جشنواره‌ها جهت شناسایی استعدادهای درخشان دانش‌آموزان، نوجوانان با موضوعات آسیب‌های اجتماعی آنها را به سمت و سوی صحیح هدایت کرده و آنها را به ادامه در این راه سوق می‌دهد.

عرب زاده در پایان سخنان خود گفت: امیدوارم با گسترش برنامه‌های این طرح و نگاه بیشتر به مناطق دورتر استان از جمله شهرستان فیروزکوه در سال‌های آتی شاهد هر چه بیشتر حضور دانش‌آموزان و اشتیاق آنها برای شرکت در این جشنواره باشیم.

دانش‌آموز خبرنگار: فریناز کریمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار