وضعیت قیمت سه خودروی پر تقاضای تیبا، دنا و پژو 206

تهران (پانا) - بررسی قیمت سه خودروی پر‌تقاضای تیبا، دنا و پژو 206 نشان می‌دهد که با وجود اینکه این سه خودرو در روزهای آخر خرداد‌ کاهش قیمت خوبی داشته اما با شروع فصل تابستان بار دیگر قیمت این خودروها روند صعودی را طی می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۸۲۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
وضعیت قیمت سه خودروی پر تقاضای تیبا، دنا و پژو 206

در شرایطی که تا همین چند روز پیش خودروی داخلی با روند نزولی قیمت‌ها همراه بود اما این روزها و در آغاز تیر‌ شاهد افزایش نامحسوس قیمت‌ها هستیم.

‌دناپلاس‌

خودروی دنا‌پلاس یکی از خودروهای تولید داخلی است که به دلیل تقاضای بالا در سال گذشته ناگهان جهش قیمت زیادی را در اسفند 1401 و فروردین 1402 تجربه کرد. در فروردین امسال قیمت این خودرو به بیش از 1 میلیارد تومان هم رسیده بود.

این روزها دناپلاس اتومات باقیمت 865 میلیون تومان و دنا پلاس دنده‌ای با قیمت 655 میلیون تومان معامله می‌شود. اگرچه این خودرو اواخر خرداد‌ کاهش قیمت حدودی 20 میلیون تومانی را تجربه کرده بود اما این روزها با شروع فصل تابستان روند افزایشی پیدا کرده است.

‌تیبا صندوق‌دار‌

خودروی تیبا یکی دیگر از خودروهای پرطرفداری است که به دلیل بدنه محکمی که به نسبت قیمتش دارد طرفداران زیادی در طبقه متوسط جامعه دارد. اوایل فروردین‌ماه این خودرو ناگهان تا نزدیک 400 میلیون تومان معامله می‌شد و اما این روزها با روند کاهشی قیمت خودرو تیبا نیز کاهش قیمت زیادی را تجربه کرده است. تیبا صندوقدار در بازار با قیمت 335 میلیون تومان معامله می‌شود و تقریباً روند قیمتی باثباتی را طی می‌کند.

‌پژو 206‌

خودروی پژو 206 نیز از جمله خودروهای پر‌تقاضاست که در اوایل سال ناگهان با جهش قیمت عجیبی روبه‌رو شد به طوریکه تا نزدیک 700 میلیون تومان معامله می‌شد اما این روزها این خودرو نیز روند کاهشی چشمگیری داشت. این خودرو در بازار با قیمت 450 تا 550 میلیون تومان معامله می‌شود. دقیقاً در اواسط اسفند 1401 نیز به این نقطه قیمتی رسیده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار