جمع‌آوری ۲ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی برای نیازمندان اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اردبیل اعلام کرد در روزهای گذشته بالغ بر دو میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی برای نیازمندان استان اردبیل جمع‌آوری شده است.

کد مطلب: ۱۳۸۱۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
جمع‌آوری ۲ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی برای نیازمندان اردبیل

جلیل قدیمی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اردبیل در جلسه شورای مدیران کمیته امداد این استان اظهار کرد: پیش بینی ما جمع‌آوری ۸ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی در ایام عید قربان است تا این منابع در بین نیازمندان توزیع شود.

وی افزود: ۱۱۲ راس دام زنده در روزهای گذشته با همراهی خیران و آحاد مردم به کمیته امداد اهدا شده تا در آستانه عید قربان ذبح و در بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد توزیع شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با بیان اینکه به ازای هر دام سنگین ۱۰ میلیون تومان به مراکز نیکوکاری مساعدت می‌شود، بیان کرد: برای تهیه دام سبک نیز تا سقف ۲ میلیون تومان مبلغ کمکی به مراکز نیکوکاری اعطا می‌شود.

قدیمی ادامه داد: تمام تلاش ما بر این است تا در این ایام خجسته و مبارک خانواده‌های نیازمند از مساعدت‌ها و بسته‌های گوشت قربانی بهره‌مند شوند که با توجه به افزایش غیرمترقبه قیمت‌ها شرایط برای تامین نیازمندی‌های خانواده‌ها سخت‌تر شده است.

وی بیان کرد: با این شرایط و پیش بینی ۸ میلیارد تومان منابع کمکی مردم و همچنین همت مراکز نیکوکاری، می‌توانیم تا ۴۰ درصد مددجویان را از این کمک‌ها و مساعدت‌ها بهره‌مند کنیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گفت: با شناسایی خانواده‌های نیازمند سعی بر این است تا گوشت قربانی در بین خانواده‌ها توزیع شده و دو روز قبل از عید قربان، گوشت قربانی بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد توزیع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار