پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض به نیازمندان

اردبیل(پانا) - مدیرکل کمیته امداد اردبیل از پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض به نیازمندان این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض به نیازمندان

حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد اردبیل در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های این استان با اعلام این خبر افزود: علاوه بر این ۱۸۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه نیز به نیازمندان استان با بهره کم پرداخت شده است.

وی ادامه داد: امسال خیران استان هم ۱۰۰ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند که ۵۲ میلیارد تومان آن نقدی و ۴۸ میلیارد تومان دیگر هم بصورت کالا بوده است.

مدیرکل کمیته امداداستان همچنین از ارائه بسته‌های تشویقی مناسب به کارفرمایان خبر داد و گفت: کمیته امداد به منظور ایجاد انگیزه در کارفرمایان در راستای اشتغال مددجویان تحت حمایت علاوه بر پرداخت یک میلیارد ریال تسهیلات به کارفرمایان به ازای هر مددجو، حداقل به مدت ۲ سال حق بیمه مددجویان شاغل نزد کارفرمایان را نیز پرداخت می‌کند.

دشتی اظهار امیدواری کرد با مشارکت گسترده خیران و آحاد مختلف جامعه در طرح‌های حمایتی کمیته امداد استان اردبیل فقر و محرومیت در جامعه ریشه‌کن شود.

وی تصریح کرد: امسال هزار و ۲۶۲ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد پس از کسب مهارت‌های لازم شغلی و دریافت تسهیلات صاحب شغل شدند.

مدیرکل کمیته امداداستان با بیان اینکه ایجاد اشتغال پایدار برای خانوارهای تحت حمایت یکی از اولویت‌های کمیته امداد است، اظهار کرد: فراهم کردن زمینه اشتغال مددجویان باعث شده بسیاری از آنها به خوداتکایی و خوکفایی کامل برسند و از چرخه حمایتی این نهاد خارج شوند.

دشتی با اشاره به راه اندازی سامانه «امداد هوشمند و کارآمد» در استان گفت: سرعت در پاسخگویی و ارائه خدمات مطلوب از جمله مزیت‌های این سامانه است که روند رسیدگی به مشکلات محرومان را ساده‌تر خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار