مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

رشد 8.5 درصدی فضا و تجهیزات بهداشتی مدارس در دولت سیزدهم

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش از رشد 8.5 درصدی فضا و تجهیزات بهداشتی مدارس در دولت سیزدهم خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۱۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
رشد 8.5 درصدی فضا و تجهیزات بهداشتی مدارس در دولت سیزدهم

به گزارش روابط عمومی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش؛ اعظم گودرزی در آیین اختتامیه استانی هفتمین جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموزی و تقدیر از برگزیدگان فارسی کشوری در تالار معلم ناحیه ۳ شیراز اظهار کرد: در این جشنواره بیش از ۱۰۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده که تعدادی از برگزیدگان از استان فارس هستند.

وی افزود: دانش‌آموزان در قالب‌های نوزده‌گانه بهداشتی در انتقال مفاهیم بهداشتی بسیار خوب کار کرده بودند.

گودرزی از درخشش سفیران سلامت استان فارسی خبر داد و تصریح کرد: شاخص‌های حداقلی بهداشتی که می‌شود در مدارس بر روی آن‌ها کار کرد، آب آشامیدنی، تغذیه سالم، بهداشت محیط و... است.

گودرزی ادامه داد: در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و سند تحول بنیادین، دوره‌های توانمندسازی مراقبین سلامت و کارشناسان بهداشتی در دستور کار وزارتخانه قرار دارد.

مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در موضوع ایجاد و تجهیز فضاهای بهداشتی در مدارس در دولت مردمی سیزدهم خوشبختانه شاهد رشد 8.5 درصدی هستیم.

وی اضافه کرد: در راستای جبران کمبود مراقبین بهداشتی امسال ۴۰۰ دانشجومعلم در رشته‌های مرتبط بهداشتی جذب دانشگاه فرهنگیان می‌شوند تا پس از فراغت از تحصیل به آمار مراقبین بهداشتی مدارس اضافه شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار