معاون آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی :

آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی رتبه اول کشور را در پوشش تحصیلی دانش آموزان بانیازهای ویژه دارد

مشهد(پانا) _معاون آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی :گفت قریب به ۹ هزار دانش آموز بانیازهای ویژه در هفت گروه استثنایی تحت پوشش آموزش و پرورش استثنایی هستند و آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی رتبه اول کشور را در پوشش تحصیلی دانش آموزان بانیازهای ویژه دارد.

کد مطلب: ۱۳۸۱۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی رتبه اول کشور را در پوشش تحصیلی دانش آموزان بانیازهای ویژه دارد

علی رضازاده معاون آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی گفت:تعداد ۹ هزار دانش آموز با نیازهای ویژه نیز در مدارس عادی از خدمات مستقیم و غیرمستقیم آموزش و پرورش استثنایی بهره می برند

وی افزود: وظیفه اصلی آموزش و پرورش تعلیم و تربیت آینده سازان و نسل جدید جامعه اسلامی است ولی در کنار تعلیم و تربیت ، دانش اموزان استثنایی نیازهایی دارند که اگر برآورده نشود تعلیم و تربیت این عزیزان را تحت تاثیر قرار می دهد.

رضا زاده ادامه داد:سرویس دهی دانش آموزان، مسایل درمانی و هزینه های سنگین توانبخشی را بخشی از چالش هایی دانست که آموزش دانش آموزان را تحت تاثیر قرار می دهد.

معاون آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی گفت:آموزش و پرورش استثنایی از حیث کمیت و کیفیت در حوزه ِآموزش در کشور حرف اول را می زند به گونه ای که قریب به یک درصد از دانش آموزان بانیازهای ویژه استان را تحت پوشش تحصیلی دارد که این میانگین در کشور قریب شش دهم درصد است.

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار