وزیر کار:

400 هزار مسکن کارگری ساخته می‌شود

تهران (پانا) - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت در تفاهم‌نامه‌ای با وزارت راه و شهرسازی مقرر شده است ۴۰۰هزار واحد مسکونی طی ۴سال دولت سیزدهم برای کارگران احداث شود.

کد مطلب: ۱۳۸۱۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد
400 هزار مسکن کارگری ساخته می‌شود

سیدصولت مرتضوی، وزیر کار در بازدید از مجموعه ورزشی کارگران و مسکن خیّری کارگران شهرستان بروجن، اظهار کرد: براساس تفاهم‌نامه‌ای که بین معاونت تعاون و سازمان ملّی زمین و مسکن انجام شده است طی چهار سال، 400هزار واحد مسکن کارگری احداث می‌شود.

وی افزود: یکی از برنامه‌های توسعه‌ای دولت ساخت مسکن برای آحاد جامعه با استفاده از ظرفیت‌های است که طی سال‌های گذشته مغفول مانده بود.

مرتضوی ادامه داد: بخشی از وظایف مسکن‌سازی به‌عهده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و مقرر شده است 400هزار واحد مسکن طی چهار سال طی تفاهم‌نامه‌ای که بین این وزارتخانه و وزارتخانه راه و شهرسازی امضاء شده است توسط بخش تعاون، احداث شود که بخشی از این تعهد در فرآیند اجرایی قرار گرفته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با قدردانی از همکاری خیّرین شهرستان بروجن در احداث مسکن برای کارگران، خاطرنشان کرد: به‌برکت کار خیرین صاحبان صنایع و کارخانه‌جات، واحدهای مسکونی هم برای زوجین جوان و هم برای جوانان کارگر احداث شد که اثرات تربیتی فراوانی هم دارد و الگویی برای بخش‌های دیگر می‌شود.

مرتضوی در جریان این بازدید در گفت‌وگوی تلفنی با معاون امور تعاون این وزارتخانه دستورات لازم را برای تسهیل فرآیند‌ اعطای تسهیلات و صدور ضمانت‌نامه برای رفع موانع احداث این مجموعه مسکونی صادر کرد.

پروژه 40واحدی تعاونی مسکن کارگران شهرستان بروجن در زمینی به‌مساحت یک‌هزار و 700 مترمربع و زیربنای 6هزار و 500 مترمربع با مشارکت بانک توسعه تعاون در اعطای تسهیلات 240میلیارد ریالی در دست احداث است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار