رئیس سازمان نوسازی کشور:

‌‌۱۰۰ هزار کلاس درس در طرح شهید عجمیان بهسازی می‌شود

مشهد (پانا) - رئیس سازمان نوسازی کشور از بهسازی و شاداب سازی ۱۰۰هزار کلاس درس در مناطق کمتر برخوردار تا پایان سال خبر داد و گفت این طرح به نام شهید عجمیان، آغاز شده است.

کد مطلب: ۱۳۸۱۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
‌‌۱۰۰ هزار کلاس درس در طرح شهید عجمیان بهسازی می‌شود

حمیدرضا خان‌محمدی ‌در مراسم افتتاحیه طرح ملی شهید عجمیان و نهضت بهسازی و شاداب‌سازی مدارس مناطق کم‌برخوردار که در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: این جوانان کار جهادی، در واقع کار شهدایی می‌کنند و با اقتدا به این شهید بزرگوار ابتدا خودسازی کرده و بعد با کار جهادی مدارس را شاداب می‌کنند.

وی مردمی‌سازی و همکاری و مشارکت مردم در این طرح را از مهمترین اهداف دانست و تاکید کرد: مهمترین اتفاق در این طرح تغییر نگاه مردم و همه اقشار نسبت به مقدس ترین محل تعلیم و تربیت یعنی مدرسه است.

رئیس سازمان نوسازی کشور در ادامه گفت: در فرصت خوب تابستان منتظر منابع نمی‌مانیم و مانند جنگ تحمیلی و جنگ با داعش که با دست خالی جهاد کردیم الان هم با دست خالی شروع می‌کنیم و امیدواریم در پایان تابستان 10 هزار مدرسه آماده شود.

خان‌محمدی افزود: 20 هزار مدرسه در هدفگذاری این طرح تا پایان سال است که تا پایان تابستان 10 هزار مدرسه بهسازی و شاداب‌سازی می‌شود.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان نیز در گروه‌های جهادی این طرح حضور دارند و آموزش از خود گذشتگی را با اقتدا به شهید عجمیان در این طرح می آموزند؛ 11 هزار گروه جهادی در سراسر کشور در طرح شهید عجمیان فعالیت می‌کنند‌.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه 11هزار گروه جهادی در سراسر کشور در این عرصه وارد می شوند، گفت: فقط حرکت جهادی می‌تواند مشکلات را در کمترین زمان از سر راه بردارد.

امیر شوشتری افزود: بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم‌برخوردار بسیار مهم است که با یک حرکت جهادی و با همکاری نهادهای مختلف در این موضوع در حال انجام است و فقط با کار گروهی و همکاری همه بخش ها می شود به جامعه دانش آموزان منطقه کمتر برخوردار خدمت کرد.

وی خاطرنشان کرد: طرح شهید عجمیان در نظر دارد با بسیج نیروهای جهادی درون و بیرون از آموزش و پرورش و با کمک نهادهای حاکمیتی نسبت به بهسازی و شاداب سازی و تعمیرات مدارس در مناطق کم برخوردار اقدام کند.

دانش آموز خبرنگار : فاطمه زرنگ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار