افتتاحیه طرح شهید عجمیان در مدرسه ابن سینا لاران

لاران (پانا) - آیین افتتاحیه طرح شهید عجمیان به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون اول رئیس جمهور در مدرسه ابن سینا شهر هارونی لاران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۸۰۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه طرح شهید عجمیان در مدرسه ابن سینا لاران

این افتتاحیه به صورت ویدیو کنفرانس با حضور معاون اول رئیس جمهور و با حضور معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری، مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی، مدیر کل نوسازی مدارس استان، فرماندار شهرکرد، امام جمعه شهر سورشجان، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه لاران و کادر اداری، شهردار شهر هارونی و اعضای شورای شهر و گروه های جهادی استان و منطقه برگزار شد.

افشین امیریان در آیین افتتاحیه طرح شهید عجمیان در استان گفت: طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی فضای مدارس در زمینه‌های رنگ‌آمیزی، زیباسازی و تعمیرات جزئی میز و صندلی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و استفاده بهینه از امکانات موجود و استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی و دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

احسان طاهری، دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: در ایام نوروز امسال ۱۷ مدرسه در قالب طرح شهید عجمیان با همکاری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، گروه‌های جهادی و قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر استان بهسازی و شاداب‌سازی شد.

طاهری اظهار کرد: مرحله دوم این طرح در تابستان امسال با مشارکت گروه‌های جهادی و مردمی و همچنین فعالیت دانش‌آموزان جهادی اجرا خواهد شد و رنگ‌آمیزی کلاس‌های درس و تعمیر میز و نیمکت و صندلی و کلاس‌های درس انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: در مرحله نخست این طرح در ایام نوروز بیش از ۱۰۰ میلیون تومان رنگ خریداری و در اختیار ۱۰ گروه جهادی قرار گرفت.

خبرنگار: لیلا کریم زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار