والیبال ساحلی قهرمانی آسیا؛ پیروزی تیم ایران یک و شکست تیم‌های ۲ و ۳ ایران

تهران (پانا) - مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا با پیروزی تیم ایران یک در اولین دیدار و شکست تیم‌های ایران ۲ و ۳ این رقابت‌ها آغاز شد.

کد مطلب: ۱۳۸۱۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
والیبال ساحلی قهرمانی آسیا؛ پیروزی تیم ایران یک و شکست تیم‌های ۲ و ۳ ایران

به گزارش فدراسیون والیبال، بیست‌وسومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا از امروز (جمعه دوم تیر) آغاز شد و به مدت چهار روز به میزبانی شهر پینگ تان چین ادامه دارد.

در نخستین دیدار این رقابت‌ها تیم ایران یک (بهمن سالمی و سینا شوکتی) از ساعت ۵:۱۰ صبح به مصاف ژاپن دو رفت و با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید.

در این مسابقه ملی‌پوشان ایرانی با امتیازات ۲۱ بر ۱۲ و ۲۴ بر ۲۲ حریف را شکست دادند تا مسابقات قهرمانی آسیا با یک پیروزی برای تیم‌های ملی ایران آغاز شود.

در دیگر دیدار امروز تیم‌های کشورمان، از ساعت ۶:۵۰ ایران دو (عباس پورعسگری و علیرضا آقاجانی) برابر چین ۳ قرار گرفت و دو بر صفر مغلوب حریف شد. در این رقابت چینی‌ها با امتیازات مشابه ۲۱ بر ۱۶ در دو دست به پیروزی رسیدند.

در دیدار سوم ملی‌پوشان ساحلی، از ساعت ۷ صبح ایران سه (مهدی محفوظی و ضرغام منصوری) برابر استرالیا دو قرار گرفت و در این مسابقه هم حریف با نتیجه دو بر صفر پیروز میدان شد. استرالیایی‌ها این دیدار را با نتیجه ۲۱ بر ۱۶ و ۲۱ بر ۱۵ به نفع خود به پایان رساندند.

حمید موحدی به عنوان سرمربی، غلامرضا بحریه (سرپرست) و حسن بازدرهوا به عنوان داور اعزامی، ملی پوشان ساحلی ایران را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار