سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خبرداد

143 کلاس درس در خراسان جنوبی احداث می‌شود

بیرجند (پانا) - سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت از مجموع 160پروژه نیمه‌تمام در استان که شامل 439 کلاس درس می‌شود، 63 پروژه شامل 143 کلاس درس تا اوایل مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد.

کد مطلب: ۱۳۸۱۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
143 کلاس درس در خراسان جنوبی احداث می‌شود

حامد رخسارپور در جلسه دیدار با نماینده ولی فقیه ادامه داد: سازمان نوسازی، مدارس تازه تاسیس را مجهز می کند و به دلیل محدودیت های اعتباری با درخواست از سازمان نوسازی کشور و اعتبارات استانی مدارس قدیمی تر که تجهیزات آن سال های زیادی مورد استفاده قرار گرفته است تجهیز کرده ایم.

وی با اشاره به جمع آوری کلیه بخاری های نفتی و گازی از مدارس افزود: علاوه بر تعویض میز و صندلی های قدیمی، سیستم های گرمایشی و سرمایشی 911 کلاس درس استاندارد شده است.

رخسارپور ادامه داد: با حدود22 میلیارد تومان قیر که برابر با 2880 تن قیر می‌شود مدارس را ایزوگام و محوطه های آنها را اسفالت کرده ایم.

وی گفت: 76 کلاس درس کانکسی با مدارس دو یا سه کلاسه جایگزین شده اند که تعدادی بهره‌برداری شده و تعدادی هم تا اواخر تابستان به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: با مشارکت خیرین استانی و ملی که طی این دو سال جذب شده اند 326 کلاس درس با هزینه حدود 175 میلیارد تومان ساخته شد.

رخسارپور افزود: پروژه های ورزشی از جمله چمن مصنوعی، استخر، سالن های تیراندازی و موارد مختلف ورزشی در دستور کار ما بوده است و بعضی نیز تا اوایل مهر ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه نمازخانه باید بهترین محیط مدرسه باشد گفت: با هماهنگی ستاد کوثر وزارت آموزش و پرورش سعی در احیاء نمازخانه های مدارس با فعالیت‌هایی از جمله اختصاص محراب های رنگی و نصب کتیبه ها داریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رسالت اصلی ما فراهم کردن محیطی امن و آرام برای تحصیل دانش آموزان است.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه علی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار