مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد:

ساحت اعتقادی و اخلاقی چتری بر روی ساحت‌های دیگر است

خلیل آباد (پانا) - مدیر جدید آموزش و پرورش خلیل آباد در اولین نشست با معاونین و کارشناسان اداره، گفت قطعا مهم‌ترین ساحت، ساحت اعتقادی، عبادی و اخلاقی است و این ساحت، چتری بر روی ساحت‌های دیگر است.

کد مطلب: ۱۳۸۰۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
ساحت اعتقادی و اخلاقی چتری بر روی ساحت‌های دیگر است

مرتضی گل محمدی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد طی سخنانی مبسوط به تشریح برنامه های کاری خود پرداخت و اظهار کرد: امروز نمی توانیم به اهداف مقدس تعلیم و تربیت دست پیدا کنیم، مگر اینکه با قرآن محشور باشیم و اگر کلام وحی با ما همراه شد، قادر خواهیم بود در بسیاری از تصمیمات مهم حوزه تعلیم و تربیت مثلا در حوزه انتصابات، از این نعمت الهی بهره مند شویم و تنها راه قوی شدن قوه تشخیص، این است که خداترس وپرهیزگار باشیم.

وی ادامه داد: در میان ساحت های مهم نظام تعلیم و تربیت، قطعا مهمترین ساحت، ساحت اعتقادی، عبادی و اخلاقی است و این ساحت، چتری بر روی ساحت های دیگر است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد سپس به اصل مهم تربیت اشاره کرد و گفت: دانش آموز ما باید پس ازاتمام ۱۲ سال دوره تحصیلش، صحیح تربیت شده باشد.

وی با بیان اینکه مهترین اصل و مبنای کار بنده، رعایت قانون و عمل بر اساس ضوابط است، اظهار کرد: اگر می خواهیم بر اساس ضوابط عمل کنیم، اولین مقدمه آن داشتن نظم در کارها است.

گل محمدی با اشاره به این فراز از فرمایشات مقام معظم رهبری که می فرمایند: مدارس دولتی را تقویت کنید، گفت: این تقویت بایستی در تمامی زمینه ها اعم از انتصابات، سازماندهی و توزیع تجهیزات و امکانات باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد در پایان به اهمیت اخلاق و لزوم رعایت آن و تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و گفت: همکاران خوب و پرتلاش اداری بایستی صفت اخلاقمدارانه بودن را با خود داشته باشند چرا که لازمه مدیریت رفتارها، داشتن اخلاق حسنه است.

خبرنگار دانش آموز: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار