غلامرضا منتظری،نماینده مردم گرگان و آق قلا:

شناخت همسر نقش تعیین کننده ای در زندگی مشترک دارد

گلستان(پانا)-نماینده مردم گرگان و آق قلا به زوجین فرهنگی حاضر متذکر شد:صبر بسیار سخت و تلخ است اما باید در برابر گزند ها و قضاوت ها صبور باشید به یکدیگر احترام بگذارید ،از خودگذشتگی داشته باشید و عجولانه تصمیم نگیرید.

کد مطلب: ۱۳۸۰۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
شناخت همسر نقش تعیین کننده ای در زندگی مشترک دارد

غلامرضا منتظری،نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس یازدهم در جمع فرهنگیان گلستانی بیان کرد:انتخاب کردن کار بسیار دشواری است.انتخاب محل تحصیل،محل زندگی،دوست و همراه،رشته ی تحصیلی و …هرکدام دشواری های مخصوص خودشان را دارند که مهمترین آنها،انتخاب همسر است.

غلامرضا منتظری،بر شناخت همسر بسیار تاکید کرد و افزود:خوشا به حال آنان که همسر نکو انتخاب کردند.پس از برگزیدن همسر،شناخت شخصیت او بسیارسازنده و تعیین کننده است.اگر شما ابعاد مختلف ذهنی،احساسی و … شریک عاطفی خود را به خوبی نشناسید با مشکل مواجه خواهید شد.حتما درباره روانشناسی زن و مرد مطالعه کنید تا در آینده بتوانید چالش های موجود در زندگی را حل کنید.

نماینده مردم گرگان و آق قلا به زوجین فرهنگی حاضر متذکر شد:صبر بسیار سخت و تلخ است اما باید در برابر گزند ها و قضاوت ها صبور باشید به یکدیگراحترام بگذارید ،از خودگذشتگی داشته باشید و عجولانه تصمیم نگیرید.

منتظری در پایان ضمن آرزوی توفیق برای زوجین جوان،از آنان خواست تا در مواجه با مشکلات زندگی عقب نکشند و ادامه بدهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار